Accepterad R1lic | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R1lic

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
605
Reaction score
321
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/R1lic/

Ditt Hex-ID: 110000136e80fb4

Vad är din discord tagg? r1lic

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-08 125848.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vad jag har fått höra av staffs så blev jag bannad för att jag blev medlem på en annan server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag hade tröttnat lite på att rpa så att jag slutade med det ett tag under sommaren. Men sen när jag började gymnasiet så träffade jag grabbar som spelar på en annan server. Så att vi pratade några dagar om det så bestämde jag mig för att ansöka till medlem och prova hur servern var. Det var inte tänkt att jag skulle stanna på den servern hela tiden. Cirka fem minuter efter jag blev medlem och gick in på servern så var jag bannad på servern samt alla Unive discords. Då förstod jag att jag hade gjort ett misstag. Nu har jag väntat i en månad för att jag ska inse mitt fel och ta lärdom av det. Jag är en lojal Unive spelare. Har varigt medlem på servern sedan sommaren 2021 och inte fått indraget medlemskap. Detta är första gången jag fått indragna roller på servern. Jag förstår mitt fel och det kommer inte att ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det är en korrekt ban, men jag vill ha en andra chans. Jag som har varigt medlem på servern så pass länge och även varigt staff flertal gånger vet att man borde få en andra chans. Så det är upp till dig Philip om du vill ha in mig på servern igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många av mina banns är felaktiga. Men det har varigt några powergaming från sommaren 2021 när jag var helt ny till rp. Ingen var bäst på att rpa när man var ny till roleplay, man bröt mot regler, man gjorde fel helt enkelt. Nu har jag gjort ett misstag och jag förstår mitt fel. Jag har ångrat det jag gjort och jag vill gärna komma tillbaka till Unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut, jag hade kunnat skita i att ansöka till medlem på den andra servern. Jag förstår det är fel, jag har gjort ett dumt beslut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka