Rökarn | Ansökan till Support [Dippen]

• Trådskapare Trådskapare Rökarn
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    5
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

Rökarn

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Den blå apan

Vad heter du på discord? Rökarn jesus kristus

Ange ditt födelsedatum 7 September 1964

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Aldrig

Berätta om dig själv Gillar chesterfield cigg och mycket tjära. Har också koll svarta lungor.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag slulle röka ner servern så jävla mycket så att man skulle kunna tro att man spelade i en gaskammare.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sen den grundades, typ.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För att multistaden luktar rök.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Få alla o röka med mig och kanske ta en liten fika.

Har du några tidigare erfarenheter? Mina tidigare erfarenheter är att vdma med stridsvagn och rdma med sniper, rail-gun och raket gevär.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Väldigt mycket kunskaper då jag har varit staff flera gånger. Så har koll på dom flesta kommandona.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Aa då, lär mig väldigt fort, särskilt när jag får mycket rök i lungorna för då dubblas mina hjärnceller!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server då alla andra servrar ofta är terrorist servers eller hat servers emot multi-

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Aa, jag gillar pall mall cigg för dom är billiga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka