Accepterad Råttan | Medlem ansökning [Fillemannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rabarberplockarn

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Rosenberg

Vad är ditt discord namn? råttan58#8180

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Björnsson. Björn är 23 år gammal och en mjuk person som gillar att köra runt i sina bilar. Han gillar även att umgås med andra. Han är oftast snäll och trevlig men det kan hända att han drar sig lite mer åt det arga och sura hållet. Speciellt när han är hungrig. Björn växte upp i Göteborg med sin mamma, pappa och två syskon. En storebror och en lillasyster. Tyvärr dog hans pappa i cancer när han var 7 år gammal. Hans familj hade det tufft med ekonomin, därför hade Björn inte den bästa uppväxten. Han blev ofta mobbad i sin skola och han hade inte så många vänner. Men om det var något han hade lärt sig var det att man alltid ska stå upp för sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en glad och bra RP som håller sig på en mogen nivå. Jag har RP'at mycket på unive men jag kommer skriva mer om det på" hur jag hittade unive" Jag tycker RP är väldigt kul och därför kommer jag göra det bästa av det såklart. Jag försöker hålla min RP nivå på en relativt mogen nivå medans jag även har kul!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om man till exempel är i ett scenario där man precis har rånat en butik och det blir en biljakt. Polisen lyckas ramma rånarna så att dem stannar bilen. Rånarna skulle kunna åka iväg här men dem väljer att stanna bara för att få lite annan och rolig RP. Det innebär alltså att man inte alltid måste vinna ett scenario för att det ska vara roligt och att man inte inte ska RP'a på ett väldigt själviskt sätt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att kolla på youtubers som gjorde videos om Rp och därför ville jag testa själv. Jag hittade en svensk server som heter unive och testade jag hade hört att det var en bra server så därför valde jag just unive. Jag har spelat på unive innan för ungefär 5-6 månader sedan har jag för mig. Jag tog en paus med rp för att gora lite andra saker i lite men nu bestämde jag mig för att testa lite igen. När jag laddade in i unive had jag inte mina pengar kvar eller roller vilket var lite synd men det är ingen stor fara. Det enda som var lite tråkigt är att jag inte har kvar min krim roll som jag betalat för 2 gånger. Annars är allt super och jag är sugen på Rp nu igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka