Nekad Råttan | Chef-jobb ansökan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rabarberplockarn

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Oskar

Vad heter du på discord? Råttan#3565

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Nästan 2 år. Jag har lite mer än 650 timmar.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Jobbet via en bra och unik rp. Jag kommer vara aktiv och få andra att vilja jobba som kriminalvårdare. Jag kommer att bygga upp ett stort gäng med kollegor och engagerade kriminalvårdare. Jag som chef kommer att se till att de kriminella på unive tas hand om i fängelset och lösa många mogna kollegor. Jag kommer ta krim vården till topp. Jag kommer se till att det alltid finns krimvårdare på plats i fängelset så att ingen smiter eller att det t ex blir slagsmål. Jag kommer se till att det inte bara är att bli t ex erfaren utan att man faktiskt ska visa att man är värd det. Det kommer jag göra för att få bättre rp och lite mer realistiskt jobb system. Om jag bli chef kommer fängelse se ut som aldrig förr och det kommer blir bättre än det någonsin har varit. Om man får göra utbildningar kommer jag göra det och om man inte får så kommer jag jobba stenhårt för att se till att det kommer i framtiden så vi får ännu bättre rp.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så jäte mycket erfarenheter inom yrket som kriminalvårdare men jag vet tillräckligt. Jag kan mycket inom polisen och vet hur man sköter sig. Men jag är redo att säga upp min krim roll för att få kriminalvårdet till topp. Jag är inte rädd för att vara sträng och jag kommer ha ordning i fängelset. Ingen kommer att lyckas rymma och kollegorna kommer att sköta sig, det kommer jag se till att dem gör.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer konstant vara aktiv inom unive då jag bidrar med bra och rolig rp. Jag kommer spela på servern så ofta som möjligt vilket är många timmar om dagen. Jag är en väldigt aktiv spelare.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka