Ej Antagen Jonte.1 | Chef-jobb ansökan [🩅Falck] [T]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,978
Reaction score
75
Vilken chefs-position ansöker du till? 🩅Falck

Vad heter du i verkligheten? Jonathan

Vad Àr ditt anvÀndarnamn pÄ discord? Jonte.1

Ange ditt födelsedatum: 13 Juni 2011

NÀr fick du medlemskap pÄ Unive? Sedan 2022, februari.

Hur rollspelar du pÄ servern? Med i gÀng

BerÀtta om du har nÄgra tidigare erfarenheter som kan hjÀlpa dig som chef Kom nyss frÄn en chefs position hos Vanilla dÀr jag var vÀldigt omtyckt, satt som chef dÀr i drygt 5 veckor och tappade senare intresset i yrkesbranschen. Vad jag vet om var jag vÀldigt omtyckt av EminSWE för vi fick pÄfyllning i kassan pga god aktivitet. Men kortfattat sÄ Àr mina erfarenheter att jag vet hur man skall vara chef och jag gillar att "chefa" runt. DÀrav har jag den kompetens och arbetsmoral för detta jobb.

Vad Àr dina framtida planer kring detta jobbet? Anser att vi skall fÄ det igÄng, jag kommer prioritera aktivitet, ledarskap. Kommer se till sÄ att aktiviteten Àr pÄ topp och att rÀtt personal sitter pÄ sin position. Ifall jag nu blir chef sÄ kommer det vara ett introduktions möte, dÀr jag berÀttar vem Àr jag? Hur skall vi jobba tillsammans, framtida planer, samt nytt ledarskap. Jag anser att det ser katastrofalt ut med aktiviteten pÄ falck och ingen visar intresse.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krÀvs för att vara chef? Bra, ja jag kommer ha tid.

Har du lÀst vÄra grundregler? Ja

''Du gÄr nu vidare till den muntliga intervjun. Du har 48 timmar pÄ dig att genomföra den, annars avslÄs din ansökan automatiskt.

TyvÀrr sÄ har vi valt att gÄ vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du Àr mer Àn vÀlkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka