Accepterad Råttan | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rabarberplockarn

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? råttan58#1337

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet på en vardag är att jag går till skolan som börjar 08:20 och slutar mellan och 4. När jag kommer hem sätter jag mig vid datorn en litet stund och sedan drar jag till gymmet. Jag brukar kunna vara på gymmet i ungefär 1 timme och 30-45 min. När jag kommer hem från gymmet så brukar jag ta en dusch sedan sätta mig vid datorn. Jag äter sedan middag och efter det är det oftast datorn som gäller. Jag brukar kunna vara aktiv på kvällen från klockar 18:00 till 23:00 minst. Jag är inte på gymmet varje dag heller så jag brukar kunna sitta vid datorn från att jag kommer hem från skolan tills jag kanske tar en lite paus i 30 min - 1 timma sedan spela lite igen till det är dags att gå och lägga sig. Om det är helg är jag såklart väldigt mycket mer aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har just nu varit medlem på unmive i kanske lite mindre än en månad men jag har spelat på unive tidigare för kanske 8 månader sedan då jag tog en paus fråg gta rp. Jag var medlem minst 4 månader då innan jag slutade spela.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan inte klista in men jag kan visa på intervjun ( Jag har blivit bannad 9 gånger då 3 av dem har varit ogiltiga) Berättar allt om det på intervjun om jag går vidare. Det här var också länge sedan då jag har mognat upp mycket och vet vad man ska och inte ska göra.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En severvakt har i uppgift att hålla servern trygg och få bort spelare som inte kan sköta sig. En servervakt ska hålla servern trygg från folk som bara vill förstöra och lalla runt. Servervakters uppgift är att hålla koll på spelare och se till att dem sköter sig. Kanske kicka folk som strular med communityn, Inte sköter reglerna, Beter sig på ett sätt som inte alls är okej och så vidare. Som servervakt handlar det om att alla ska ha tillgång till att ha roligt och inte få sin rp förstörd av någon lallare som bara vill att andra ska få till exempel ett tråkigt scenario. Servervakters uppgift är inte bara att ha koll på folk som lallar utan också att få servern att rulla vidare och fungerar genom att ha koll på den som ja, en "servervakt".

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive efterssom att jag ser mycket lalla runt omkring mig och när jag gör det kännar jag liksom att jag inte kan göra något åt det. Jag vill ta del i att servern ska rulla på och inte ha folk som bara förstör. Jag är trött på folk som inte spelar med sunt förnuft. Jag har blivit nertrampad och slagen tills jag är död på servern utan andledning sedan ligger jag där och ser på när en lallare bara förstör. Jag vill kunna delta i att hjälpa andra och få bort den dåliga sidan av Unive. Altså lallarna/ickemedlemmer som inte kan bete sig. ( alla icke medlemmar är såklart inte såhär men en del kan vara riktigt korkade ibland) Jag hoppas att jag får chansen att kunna hjälpa servern och andra som spelar på server och låta dem ha en bra trid på Unive. Hindra dem från jobbiga oförstådda lallare och andra folk som inte kan bete sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Detta kan förekomma till exempel om jag är servervakt och min vän har dött i ett scenarion. Han ringer mig på discord och ber mig komma. Då kommer jag och revvar honom bara för att jag inte orkar åka till sjukhuset. Detta är inte bara abuse och koruption utan också grov metagaming.
Ett till exempel är att om jag tillexempel skulle vara i gängkrig och vi skuter på varandra. Jag blir dödad men jag andvänder mig utav /revive bara för att kunna fortsätta skjuta och vinna scenariot. Detta är helt orimligt och inte allt rätt att göra. Om jag hade varit med i det scenariot och varit på motståndarnas sida så hade jag blivit rejält förbannad och reportat direkt för att om man ska hålla på så kan man lika gärna ta emot en bann.
NV Roller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka