Nekad qweptus | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

qweptus

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? qweptus

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: David, Paltnacke, Född år 2000 men kommer att använda Voice Changer för bättre RP om ni tycker att jag behöver det.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Orten, Kaxig, Seriös.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Om jag blir accepterad så kommer jag att köpa krim och gå med i gäng o efter det så får vi se vad som händer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och välutvecklad rollspel på en bra nivå. När jag rpar vill jag göra det på ett seriöst sätt där jag vill få alla som är med i scenariot att ha det lika kul som jag själv. Mitt mål är att alltid utveckla min rollspel nivå med de andra spelarna på servern!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om jag till exempel skulle vara i ett scenario där polisen jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det har jag men nu har jag börjat ta Unive mer seriöst o det är därför jag vill skaffa medlem. Så man kan säga att jag har lärt mig min läxa och har slutat lalla. Jag minns inte alla min bans men jag kommer ihåg när jag spawnade ungefär 30 cyklar vid torget genom ett glitch, när jag cyklade inne i sjukhuset och när jag inte lyssnade på en person när han höll en pistol mot mitt huvud. Jag blev bannad för lall och Fear RP på de, resten av mina bans kommer jag inte ihåg. Men jag lärde mig att sluta lalla för att det inte var värt det med att jag stör alla andra när jag gör det och att man blir bannad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM innebär att man dödar eller slår en person helt utan ett giltigt bakomliggande scenario. VDM innebär att man använder sitt fordon som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag gillar bara att spela Unive.

Hej @qweptus

Jag vill att du skriver om frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24 h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de

Nekad.
Anledning: ej svarat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka