Nekad qvsittt | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

qvsittt

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? devin

Vad är ditt discord namn? qvisttt

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: abdi ali 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam. social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag var en vanlig medlem förr men nu vill jag bli mekaniker kankse

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp, vänskap

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska hjälpa den andra i ett bråk istället för att försöka tjafsa imot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag var inne på vation och då ringde en grabb och hotade mig och sa att jag skulle komma till sjukan då kom jag då slog han och hans kompis mig då tog jag upp min hamare och slog ner båda men blev bannad

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? nlr new life rule, att man inte ska kunna rpa på de som hände innan man dog. metagaming Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar fivem

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Hjälpa till, underlätta och göra ett bra jobb
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär? Kommer från Afrika har ingen pappa bara en mamma flyottat till Sverige när han var 8 år gammal sen börja han skolan gick hela sklan sen börja han gymnasiet gick fordon och blev fordons intresserad han vill jobba med bilar eller bli kriminell

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
24 timmar har gått

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka