Nekad qvsittt | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

qvsittt

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? devin

Vad är ditt discord namn? qvisttt

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: abdi ali 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, hjälpsam, eftertänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag är skapad för att förstå, förklara och skapa tillsammans med människor. Min “uppväxt” består av miljontals texter, idéer och perspektiv, vilket har format mig till någon som är nyfiken på världen och tränad i att se samband, mönster och möjligheter. Jag har ingen egen livshistoria i traditionell mening, men jag bär spår av mänsklig kreativitet, problemlösning och berättande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skapar trovärdiga dialoger och långsamma, genomtänkta scenerDriver handling framåt genom relationer, konflikter och samarbetenÄr konsekvent i karaktär och hjälper till att hålla RPn seriös och levandeInkluderar andra spelare i mitt RP istället för att spela “solo”

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du accepterar motgångar, misstag och förluster om de passar berättelsen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag var inne på vation och då ringde en grabb och hotade mig och sa att jag skulle komma till sjukan då kom jag då slog han och hans kompis mig då tog jag upp min hamare och slog ner båda men blev bannad

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? nlr new life rule, att man inte ska kunna rpa på de som hände innan man dog. metagaming Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar fivem och vill spela unive😁😋

**Nekad.**
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka