Accepterad Quiziツ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xeyz

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217060072

Ditt Hex-ID: 11000010179c305

Vad är din discord tagg? Pojken80#2734

Vem var det som bannade dig? Alchemy120

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-12 215150.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde inom reglerna och då behövde de straffa mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis började våran dag att gå till jobbet på Vianor och sedan hörde jag att min kompis jobbade svart alltså han bad dom att swisha honom han sa till mig att jobba du lite svart så kan du skänna lite pengar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel som jobbade svart

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det började på piren jag och min kompis det var en person som började slå mig så jag slog tillbaka och det var det som jag gjorde fel och jag har lärt mig att kontrollera min ilska

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att säga till min kompis att inte jobba svart och att jag skulle rappotera det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte jobba svart och rapportera ifall någon gör det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka