Nekad Quickz | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Quickz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? quickzz.z

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kevin Jinert 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Resilient, anpassningsbar och drömmande.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag är en människa uppväxt i en liten förort. Jag har blivit slagen på när jag var liten och jag har flytt från ett krig när jag var väldigt ung. när jag har varit ung så har jag alltid velat vara en rappare. Nu när jag blev större så har jag velat vilja vara det ännu mera!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på andra seriösa servrar innan så jag vet hur man RPAR. Som till exempel inte rdma, inte vdma, inget fearrp och inte göra sunt förnuft OSV...

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att man medvetet agerar på ett sätt som gynnar eller möjliggör för motståndaren att vinna, även om det kan vara emot ens egna intressen. Detta kan hända i flera olika sammanhang, som i spel, förhandlingar, eller strategiska interaktioner. Det kan göras av olika anledningar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har en gång råkat VDMa någon och då fick jag en ban på 3 dagar jag har lärt mig att alldrig nånsin vdma igen!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag har spelat på centic och vation inann men int längre

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Erm nä deet tror jag att det räcker för mig själv just nu!

Hej @Quickz

Jag vill att du utvecklar lite mer om frågorna: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP och Kan du ge exempel på några av serverns regler

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.

Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad.
Anledning:
Inget svar på 24 h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka