Accepterad Quenix | Ansökan till Servervakt [AQUEN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VOID

Aktiv Medlem
Meddelanden
258
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar Omar

Ange ditt födelsedatum 28 April 1998

Vad heter du på discord? VOID#0420

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00-06:00 Varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? 26-10-2021

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Fortsätta Rpa som jag gör nu då jag verkligen brinner för Rpn som kriminell på denna server, men det som tillkommer ifall jag blir servervakt är att kunna hjälpa staffsen genom att försöka lokalisera lallare och andra sorters spelare som bryter mot regler medans jag spelar, det blir en bra kombination tycker jag då jag ser mycket folk som gör fel och då är jag den typen av person som säger till när jag ser folk göra fel, exempelvis lalla, failrpa osv.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Anledningen till att jag vill bli servervakt på just Unive är för att jag tycker verkligen om denna server, just därför vill jag kunna ha ett översyn av folk som gör fel och kunna tillföra konsekvenserna på plats direkt om jag ser någon göra fel då staffs inte alltid är tillgänliga så vill jag upphäva belastningen från resterande staff medlemmar och kunna försöka hjälpa till så gott jag kan med att ge Unive en högre nivå av RP samt hålla koll så att ingen bryter mot reglerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att bidra till en hög RP nivå samtidigt som jag har översyn av spelare och deras utförande av scenarion och regler, detta blir som en hybrid då jag både Roleplayar och även har dem verktyg jag behöver ifall jag ser någon göra fel så kan jag alltid rätta till dem även nu när jag inte är servervakt så ser jag till att hjälpa folk på bästa sätt i servern och även att folk gör rätt.

Varför ska just du bli servervakt? För jag brinner för Unive, jag tycker verkligen om denna server och anledningen till att jag vill bli servervakt är för att kunna ge en trygg bemötande till folk som kanske behöver hjälp och det inte finns staff tillgänliga, att kunna utföra en varning eller en kick eller en SV ban när det väl behövs, exempelvis ifall någon lallar grovt eller VDMar, detta gör att resterande staffs som har lite viktigare saker att göra slipper hantera sånt som vi servervakter kan hantera.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill kunna vägleda medlemmar som kanske inte har så bra koll på reglerna eller Rpandet, detta medför att Unive blir en mycke bättre plats med flera personer som lär sig RPa på bättre sätt, jag vill helt enkelt bidra till servern på bästa sätt, även nu när jag inte är servervakt så hjälper jag gärna folk jag ser på vägen ifall dem inte förstår något av hur man exempelvis köper mat och sånt, även när folk gör fel så är jag alltid på plats och förklarar varför dem inte ska göra detta och vad det kan medföra för konsekvenser.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ./sqlbanoffline (HEX-ID) ./sqlunban (HEX) - Detta kommandot används för att unbana någon som blivit bannad ./sqlbanhistory - Att du kollar en spelares bann historik alltså vilka banns han har fått innan ./tpm - tpar dig till den platsen du har lagt ut på kartan ./kick (ID) (ANLEDNING) - Detta kickar spelaren från servern ./freeze (ID) - Detta gör så att spelarens karaktär fryser fast ./bring (ID) - Detta tpar personen till dig ./goto (ID) - Att man går till personen dig till personen ./spec (ID) - Detta gör så att du i noclip specar personen ./toggleid - Detta gör så att allas id blir synliga för dig inom en viss räckvidd ./revive (ID) - Detta återupplivar personen ./clearinventory (ID) - Detta används för att tömma någons inventory ./giveitem - Du ger personen ett item tex en mobil ./clearall - Du rensar chatten för alla ./announce - Du skriver ut ett viktigt meddelande för alla t e.x "DVar alla bilar på pirren om 2 minuter" ./giveskin (ID) ./addkey (namn) Du spawnar in en nyckel. ./sv Då skriver du i servervakt chatten. ./sc Då skriver du i Support chatten.

Är du whitelistad på serven? Ja Medlem + Krim

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag hade blivit permabannad men det var bara ett misstag då en moddare hade skickat över 700 miljoner till mig när jag skulle sälja en bil, detta löste sig och jag blev unbannad direkt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara Unive RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka