Accepterad queenpiggelina | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? pixie

Vad är ditt discord namn? creamysnail

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kyra Ferarri född 2006

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kaosig, pratglad och impulsiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kyra är uppväxt i en tuff miljö där det skett mycket kaos, utan föräldrar har hon då växt upp med sina kusiner Saffran och Synnöve Råman. I många år har Kyra kämpat sig igenom svåra situationer men klarat sig igenom alla, allt ifrån kidnappningar till mordhot. . I dag jobbar hon på Taco Truckers där hon lagar mat och möter folk varje dag. Men hon vet att livet har mer att erbjuda än att stå vid en stekplatta. Kyras framtidsplaner är att skapa fler kontakter, lära sig av livet och så vill Kyra också bli sin egen boss: starta upp sitt egna företag och anställa folk, hon funderar fortfarande på vilken typ av företag hon vill starta. Kyra har också en syster vid namn Zyra Ferarri som efter hela hennes uppväxt dykt upp i bilden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett engagerat, karaktärsdrivet och seriöst RP som fokuserar på att skapa bra scener både för min egen utveckling och andras upplevelse. Genom min karaktär Kyra Ferarri vill jag bygga civilt och socialt RP med djup, där vardagsliv, relationer och ambitioner får ta plats.

Jag är van vid att anpassa mig till olika typer av RP och kan bidra med:

Civilt RP med mycket personlighet – t.ex. arbetsliv, vänner, drama, humor, konflikter.

Långsiktig karaktärsutveckling – Kyra har en plan, men vägen dit formas av andra spelare och situationer.

Skapande av nya kontakter och RP-idéer – Jag gillar att dra in andra i mitt RP och bygga nätverk kring min karaktär.

Stämningsfullt och respektfullt rollspel – Jag följer regler, håller mig i karaktär och respekterar andra spelares storylines.

Jag är inte ute efter att stressa fram något, jag vill vara med och bygga en levande och trovärdig stadsmiljö där alla karaktärer, stora som små, får plats.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid sätter sin egen karaktär i centrum eller försöker "vinna" varje situation. I stället handlar det om att vara beredd att låta den andra spelaren lyckas, få övertaget eller driva handlingen framåt, även om det innebär att min karaktär hamnar i en svagare position.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? två exempel av serverns regler är, att man ska visa respekt för andra medlemmar och staff och att man inte får uttrycka sig rasistiskt eller nazistiskt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka