Antagen queenpiggelina | Chef-jobb ansökan [Trygghansa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Trygg-Hansa chef

Vad heter du i verkligheten? Pixie

Vad är ditt användarnamn på discord? queenpiggelina

Ange ditt födelsedatum: 15 September 2011

När fick du medlemskap på Unive? 7/12/25

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Själv har jag aldrig haft rollen som chef, men jag har sett andra arbeta som chef och lärt mig mycket igenom att observera hur jobbet går till. Jag har lagt märke till hur man bemöter sina kunder, och hur man organiserar arbetet (kan lära mig mer dock). Jag är också rätt så bra på att skapa en bra stämning vilket är något jag tror är bra för en "ledarroll". Jag har på senaste tiden jobbat väldigt mycket på Trygg-Hansa då inte många varit aktiva inom yrket vilket jag också lärt mig saker från.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer inom Trygg-Hansa är att, höja aktiviteten så att det alltid finns personal tillgänglig för stadens allmänhet. Skapa rutiner som gör det roligt att jobba inom yrket, oavsett om man är ny eller erfaren. Göra företaget levande igen, där både kudner och anställda känner att de fpr en bra upplevelse. Jag vill också arbeta för att varje person som kommer till trygg ska känna sig välkommen och få den hjälp de behöver. så snabbt som möjligt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag har skola under dagarna vilket gör att jag oftast är mest aktiv på eftermiddagar och kvällar (inte efter 22 oftast). På helgerna är jag dock väldigt fri och kan därför lägga betydligt mycket mer tid på arbetet. Jag planerar att vara såpass aktiv som möjligt, och kommer försöka lägga ner så mycket tid som går för att se till att trygg fungerar bra och alltid har närvaro i staden. (från den 3de oktober till den 5de oktober är jag dock iväg)

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till Trygghansa.

Hoppas att du kommer trivas!

Tillbaka