Accepterad quaziv | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

quaziv

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? stenen12

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ludvig Andersson 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? stark ledare omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ludvig Andersson 20 år gammal. Ludvig växte upp i sthlm med skilda föräldrar. han hade en tuff uppväxt, han åkte fram och tillbaka mellan sina föräldrar medans hans mamma var en alcholist och hans pappa en polis, Ludvig såg alltid upp till sin pappa med polis yreket och har alltid velat bli polis. åren dom gick och när Ludvig var 15 så dog hans mamma 2 år senare så dog hans pappa i en skottlossning när han var på jobbet. detta gjorde han väldigt ledsen och såg inte meningen med livet. han var nära på att ta självmord när det slog han att han ska ochså bli polis och kämpa bort all kriminalitet i staden. nu är han ute på gatorna och försöker att bli medborgare i staden så han kan börja jobba

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en rp där min karaktär jobbar på ett jobb för att nå sina drömmar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska göra rp fair tex om jag är i en skootlosning och jag har en ak och min motståndare har en glock då ska jag inte spreja ner han direkt utan jag ska låta han skjuta på mig med så det blir fair

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har alldrig brutit mot något för att detta är min fösta gången i servern

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM RDM METAGAMING FEAR RP COP BAIT NLR Soical rp bug abbuse COMMBAT LOOGING

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt seriös och tveka inte att accpetera!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka