Nekad Qrix | Medlem ansökning [Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maximus_x99

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
180
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Maxton

Vad är ditt discord namn? Qrix

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Ohlson och han är ny till unive staden. Peter vill få ett medlemskap för att han vill börja jobba som sjuksköterska som alltid har varit hans dröm, för att hans mamma var en. Peter är 22 år gammal och är ifrån Oslo i Norge. Peter emigrerade från Norge Bara för att hans föreldrar inte ville betala skatten. Men Peter vill vända sitt liv och börja betala skatt och hjälpa till andra genom att läka människors skador. När Peter har blivit rik så vill han köpa en sportbil och ett lyxigt hem. Peter är jätte mogen och blir inte arg ofta, de enda gångerna Peter blir arg är om någon pratar dåligt om han eller hans familj. Om Peter ser personer slåss eller skjuta mot varandra så kommer han ringa polisen direkt. Peter har alltid vart positiv och snäll han skjustar personer som behöver komma någonstans för att hjälpa till i stan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag villja bli medborgare för att då kan jag kommer jag spela mer och jag kommer ha ett friare liv. Jag kommer försöka att få körkort och bli sjuksköterska. för att min dröm har alltid varit att vara en sjuksköterska. för att då kan jag hjälpa till andra som behöver akut hjälp. jag kan bidra med bra rp för att dehär är inte första gången jag rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar eller tar beslut med hänsyn till vad som är mest gynnsamt för den andra parten eller motståndaren, istället för att endast fokusera på ens egna intressen eller fördelar. Det kan vara en strategi som används i förhandlingar, samarbetsprojekt eller konflikthanteringssituationer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man ska inte rdm, vilket att man dödar någon utna anledning. vdm Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Copbait Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet. fearrp Innebär att du inte värnar om ditt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat lite förut men ska spela mer nu om jag blir medborgare

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka