Accepterad qqq | Medlem ansökning [isaac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

qqq

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten?
Linus

Vad är ditt discord namn?
jb

Vad är ditt födelsedatum?
25 Februari 2001

Heter du samma på Discord som på Steam?
Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär
Mike Tyson,19 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord?
Han är en väldigt glad person med mycket energi och har väldigt skön humor.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Hans bakgrund är vädigt tuff som barn vart han slagen av sin farsa hans mamma dog i tidig ålder och han var väldigt busig i skolan så han fick inga bra betyg han har alltid gillat att boxas så han sket i allt i livet han satsa allt på boxning han hade talang han gick på många träningar och prestera bra i matcher han hade en privat tränare som lärde han mer och pusha han väldigt mycket han var den enda i hans närhet som faktiskt trodde på han. Hans farsa hatade det han gjorde och skrattade åt han. Farsan var ett riktigt svin tiden gick och hans farsa fortsatte slå Mike och var ett svin tillslut orkade inte Mike längre så han matade slag på sin farsa tills han dog och detta tog stopp för hans boxning han behövde sluta och han satt inne för mord på sin farsa. Nu har han kommit ut ur finkan och han har andra planer med sitt liv han har ingen riktig utbildning och inga bra betyg han kan inte så mycket saker förutom boxning men det är han bannad från han får alldrig boxas igen så han kommer att satsa på gatan han kommer att satsa på att bli kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Jag kommer att bidra med en väldigt rolig och kreativ rp på servern min karaktär är väldigt unik och den kommer att sticka ut väldigt mycket när jag rpar jag kommer att följa serverns regler och kommer bidra med en väldigt hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Att båda parter ska ha lika kul när man rpar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det?
Nej har alldrig brutit mot nån regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive?
Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler?
RDM- Random Deafmatch när du slår eller dödar nån utan ett bakom liggande scenario. POWERGAMING- Att man inte rpar på sina skador till exempel om du kör in i en vägg och sen skiter i att rpa och bara kör vidare.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?
Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka