Nekad QLEN-Develleo | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dabi.cc

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/QLEN-DevEllEo/

Ditt Hex-ID: 110000145ea673e

Vad är din discord tagg? deploy_109

Vem var det som bannade dig? anti-cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-11-07_214535952.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade gå in med rpf filer (störe hitbox) Jag hade det på en annan lall server (nordix lall) och då glömde jag att ta bort det. jag vet inte ens vrf jag gick in med det det var helt sjukt för jag vett att ni har piss bra anticheat så hade inte gjort d med meningen. jag svär på allt mammas död det händer inte igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis tagit min muntliga medlemskaps intervjuv och blev godkänd och sen så gick jag in på nordix lall med störe hitbox och sen glömde jag ta bort det innan jag skulle gå in på servern för man måste rpa 1 timme 7 dagar när man har test medlem så ville verkligen inte gå in med större hitbox.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det va ju helt rätt av anticheatet att banna för jag tänkte mig inte för. Skulle inte ens gå in med sån skit från första början det va helt sjukt i huvudet av mig. har inte den skiten med på min data. ge mig en chans till så kommer ni se förbättring.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit anti cheat bannad med att jag gjort något fel men blev anti cheat bannad felaktigt en gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag inte hade gått in med större hitbox på lall servern så hade detta inte sket. lovar att detta kommer ni aldrig se från mig igen. känner mig skit dum för jag visste att ni hade anticheat skulle bara inte haft det från föesta början. jag ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har verkligen lärt mig. tex att aldrig ladda ner sån skit asså större hitbox jag kommer aldrig ladda ner igen. ni fattar inte hur mycket ångest jag har. jag älskar unive skit mycket det är den första servern jag spelat på för tre och ett halvt år sedan så vill verkligen fortsätta rpa på denna underbara rp servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka