Nekad QLEN-Develleo | Ban Överklagan [Norrland]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dabi.cc

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/QLEN-DevEllEo/

Ditt Hex-ID: 110000145ea673e

Vad är din discord tagg? dabi._,

Vem var det som bannade dig? anti-cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-26 154700.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att gå in med större hitbox på en lall server som heter nordix lall. Och när jag satt och spelade lall servern så sitter jag i väntrum medlemskapsintervjuv för blev precis godkännd med den skriftliga intervjuven och blev indragen och då så tog jag och gick in för att skulle rpa och när jag går in på servern så drar jag och dushar och sen när jag är tillbaka så är jag anticheat bannad och först fattade jag inte varför jag blev d men senare kom jag på att jag hade glömt att ta bort större hitbox.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis tagit min muntliga medlemskaps intervjuv och blev godkänd och sen så gick jag in på nordix lall med störe hitbox och sen glömde jag ta bort det innan jag skulle gå in på servern för man måste rpa 1 timme 7 dagar när man har test medlem så ville verkligen inte gå in med större hitbox.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var helt rätt av anti cheat att bannad mig för jag gjorde fel. Jag skulle inte ens gå in med det från första början. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Jag vet inte vad jag tänkte med. Mina vänner sitter och har ass kul på serven och jag vill göra samma jag vill också vara med men det dumma valet jag gjorde med att gå in med det så för jag skylla mig själv. Bara en sista chans jag ber er.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit anticheat bannad innan bara en gång felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag hade valt att skita i större hitbox och allt det där så hade detta inte hänt. Detta är inget försvar men jag har varit i fel krätser med fel personer som har dragit in mig i sån skit och jag ville inte från börja men jag gjorde det tillslut och det var ett av det största misstag jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig av min ban. Jag kommer aldrig ens tänka tanken att använda sån skit igen för det var riktigt dumt.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt jag svär på allt detta kommer inte ske igen. Jag vill också få ett sdvar om jag ens har en chans till på den här servern isåfall snälla kan ni skriva det. Vill ver kligen bli unbannad för jag älskar unive. Unive var den servern som gjorde så att jah börja med fivem i 2021-2022 och när jag spelade unive så har jag alltid haft så jävla roligt och kommer aldrig glömma av denna server. Jag ber bara om en sista chans snälla. Jag har haft en klump i magen för jag är bannad på den här servern så snälla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka