Nekad QLEN-Develleo | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dabi.cc

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/QLEN-DevEllEo/

Ditt Hex-ID: 110000145ea673e

Vad är din discord tagg? dab1_109

Vem var det som bannade dig? Fille/asregr

Bild på banmeddelande: IMG_4817.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning. Jag fuskade inte och jag fattar verkligen inte. Mina vänner har ass kul på servern men jag är bannad utan anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng åkte bara runt och sedan såg vi vårat krig och tänkte kidnappa dem men det slutade med en skottlossning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker detta var en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rp va så varje gång jag blev bannad så lärde jag en läxa och va rp va så det va nästan bra att jag blev bannad för annars hade jag inte vettat va rp va. och så har jag blivit bannad också för spawnmenu abuse och det va för att jag och min vän patrullerade och då körde han och så blev han bannad så att när han blev bannad så körde bilen in i väggen och sen tog jag spawnmenu och det va jätte dumt har lärt mig efter mina misstag. Och jag har blivit bannad för PWG när en polis sköt mitt däck och jag bara körde och jag har lärt mig efter det och d ska inte heller hända igen lovar.
Och en gång när jag gjorde toggleid i scenario. Och röst efter karaktär när jag hade fel mik.
Och lal.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte för jag har inte fuskat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för vet inte vad jag gjort. Har inte ens fått se bevis. Den ända jag fick se det var deras pov och det va tydligen fusk av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka