Accepterad QLEN-Develleo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dabi.cc

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/QLEN-DevEllEo/

Ditt Hex-ID: 110000145ea673e

Vad är din discord tagg? zabi_107

Vem var det som bannade dig? toris/asregrd

Bild på banmeddelande: bild_2025-07-13_185440575.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asregrd=För att jag valde att hoppa ut på ett par grabbar med en död grabb i min famn och skjuta mot dem Toris= att jag skrev till min boss i mitt gäng att han skulle sluta vara på staffsens sida och skrev att han var hund osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Toris= Jag hade precis fått reda på att jag vart bannad från igår kväll och var så arg så började att skriva i folks pm och säga massa dumma grejer som jag verkligen inte borde ha gjort. Ingen bortförklaring men jag var väldigt arg för jag vart bannad men skulle ha tänkt mer vad jag gjorde och tänkte. Asregrd= jag hade precis rånat en grabb från darkchat och skulle till gänghuset och sen dog min vän och skulle ta min vän till sjukhuset för han dog med mina grabbar men dem ville inte åka med så när jag åkte så möter jag santa blanca och dem följer efter mig och hoppar ut på mig och a sen gjorde jag fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Torris= det var helt rätt av henne att banna mig för jag gjorde fel och finns ingen som kan säga att jag inte gjorde fel. Jag valde ju att ta ut min aggretion på andra i pm som jag verkligen inte skulle gjort.
Asregrd= Det var helt rätt av Asregrd att banna mig för jag skulle ba släppt kroppen eller blivit kidnappad istället.
jag vet ej vad jag tänkte med va bara så stressad så valde att inte tänka på något som hände.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte dem senaste 3 månaderna men annars så a jag har varit icke medlem och då fatta jag inte va rp va så varje gång jag blev bannad så lärde jag en läxa och va rp va så det va nästan bra att jag blev bannad för annars hade jag inte vettat va rp va. och så har jag blivit bannad också för spawnmenu abuse och det va för att jag och min vän patrullerade och då körde han och så blev han bannad så att när han blev bannad så körde bilen in i väggen och sen tog jag spawnmenu och det va jätte dumt har lärt mig efter mina misstag. Och jag har blivit bannad för PWG när en polis sköt mitt däck och jag bara körde och jag har lärt mig efter det och d ska inte heller hända igen lovar.
Och en gång när jag gjorde toggleid i scenario. Och röst efter karaktär när jag hade fel mik.
Och lal.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Torris= om jag hade vallt att tänka lite på vad jag gjorde och inte varit så arg hade detta nog inte hänt och om jag bara skulle bröstat bannen och inte klaga utan ta det vidare till en banöverklagan om jag tyckte den var felaktig.
Asregrd= om jag hade släppt kroppen och rpat därifrån så hade det varit anorlunda eller om jag bara skulle gett upp där så jag blev kidnappad eller nu vad dem ville göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har verkligen lärt mig av min ban.
jag lovar er att detta aldrig kommer hända igen för har aldrig gjort något liknande tyckte nu i efter hand att jag bara e pinsam och dum efter vad jag gjort. Jag ber verkligen om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka