Nekad Qjacke | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Qjacke

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? QJacke

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2003

Berätta om din karaktär. Hilmer Per Carlsen är 24 år gammal som halv svensk och halv dansk.

I hjärtat av Hilmer var det en ständig dans mellan äventyrets rop och draget hem. Den vilda, otämjda andan i den nordiska vildmarken for genom hans ådror, underblåste hans vandringslust och drev honom ständigt vidare för att söka nya horisonter och okända länder. Men under ytan av hans äventyrliga anda fanns en djupt rotad känsla av längtan – en längtan efter de välbekanta synerna och ljuden av sitt hemland, efter värmen i sin familjs härd och efter livets enkla glädjeämnen i byn där han var. född.

Utforskning och äventyr. Framför allt drivs Hilmer av en äventyr störst. Han finner glädje i att upptäcka nya platser, oavsett om det är att vandra genom täta skogar, ta sig fram i oländiga berg eller att navigera i förrädiska vatten.

Hilmers bakgrund är rotad djupt i de karga landskapen i den nordiska vildmarken. Han föddes i en liten by inbäddad bland höga tallar och kristallklara sjöar, där de hårda vintrarna knöt starka band inom samhället. Hilmers uppväxt formades av hans folks urgamla traditioner, som gått i arv genom generationer. Som barn tillbringade Hilmer sina dagar med att utforska vildmarken som omgav hans by, klättra i träd och plaska i isiga bäckar. Han utvecklade en djup vördnad för naturen och förstod att landet var både försörjare och beskyddare, och att allt levande var sammankopplat i ett känsligt nät av liv. När han blev äldre, förstärktes Hilmers vandringslust bara.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara väldigt aktiv, jag skulle säga att jag kommer sprida väldigt mycket glädje. Jag kommer försöka o göra de roligt för alla om jag hamnar i något scenario där de är många personer som är med i.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för att vinna varje scenario man måste få de lite mer realistiskt att man kommer inte ut ur scenarion lycklig alltid, man måste tänka på att i verkligheten så är de ju oftast att polisen kommer ur scenarion som vinnare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag. Några jag tycker är viktiga o tänka på är, Sunt förnuft, NLR och Social RP. Sen är ju alla regler viktiga men dessa tycker jag man ska ha på hjärnan lite mer för de andra reglerna är ju självklara. Men Sunt förnuft är ju att man tar beslut som är rimliga och realistisk. NLR är att om din karaktär dör så ska du inte komma ihåg vad som sagts eller vad som har hänt under scenariot. Social RP är att man ska alltid försöka prata om de och inte använda handlingar utav våld.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har 2167 timmar på FiveM. Men jag ska säga att de var ett tag sedan jag spelade men vill gärna kommer tillbaka så vad för servrar jag har spelat på kommer jag tyvärr inte ihåg.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mogen och ansvarsfull för allt jag gör.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka