Accepterad pyxe | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pyxe

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Hansson

Ange ditt födelsedatum 29 November 2002

Vad heter du på discord? Pyxe#4088

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15:00-02:00 vardagar häljer hela tiden

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på multistaden i 1 månader nu och trivs verkligen

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer att fortsätta spela normalt, men ha möjlighet att kicka folk som inte läst reglerna, eller allmänt bara beter sig. Jag jobbar som polis och stöter varje dag på folk som ooc:ar, eller totalt struntar i fearrp. Ett exempel: igår var jag och en sjukskötare i fängelset. Jag hade satt in två fångar men de bestämde sig för att inte låta oss gå. Alltså blockade dem dörren och vad vi än gjorde (allting från att bära iväg dem, till att använda tazer), så struntade de helt i vad vi sade och hade alltid någon som gick in i "mellanrummet". Efter 20 minuter kom en mod och sade till dem. I det läget hade jag redan ha kunnat kickat dem för lallare, då stämningen var väldigt lallig. De gick utanför cellrummet in i "receptionen" och började äta eftersom att de sade att de var hungriga.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Unive är den enda servern jag spelar på, jag är whitelistad och spelar varje dag. Jag har vänner på Unive som jag vill umgås med. Därför väljer jag just Unive

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag spelar varje dag och är en seriös rp:are. Jag har koll på reglerna och vill bli servervakt i syfte att hjälpa människor in-game, men även de jag kickar. Ju fler som lär sig reglerna, desto roligare! Jag kommer självklart inte att banna/kicka någon för att jag inte gillar dem, utan endast om jag har en giltig anledning.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt eftersom att jag är en rättvis person som kan se utanför mina känslor. Jag kickar inte folk spontant utan kommer att se till att ha en anledning. Jag ska bli servervakt för att lätta upp för modsen och göra småärenden som är onödiga för dem att göra. Jag har egenskaperna för att klara av ett sådant ansvar och är inte en person som kommer missbruka makten på olika sätt.

Varför vill du bli servervakt? Jag jobbar som polis på multistaden och stöter varje dag på folk som inte har läst på reglerna. Ibland snackar de ooc m.m, vilket jag vill kunna säga till dem då det förstör rp:n. Ofta har inte personer mic, vilket är väldigt tråkigt att rp:a på. Då vill jag kunna kicka dem och säga till dem att sätta på micken. Varje dag behöver jag skicka flera reports av olika anledningar och egentligen hade jag kunnat hantera situationen själv, om jag hade haft rollen servervakt. Ofta ser jag kvarlämnade fordon som jag kommer att kunna /dv på.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har relativt bra koll på kommandon, men jag kommer att fortsätta att lära mig dem.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej jag trivs för bra på unive <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka