Antagen dw41rn | Ansökan till Servervakt [Yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dw41rn

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Adolf_DW4R1N

Vad är ditt Hex:ID steam:110000152778577

Ange ditt födelsedatum 9 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Är inne nästan varje dag. Jobbar som kökschef så varanan vecka jobbar jag kväll ch dag så att det varierar när jag e inne men e nästan inne varje dag. Sena nätter och tidiga månar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 18 juni 2025

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Noll gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är som en hjälpreda för helper och håller koll på rpn fast utan att folk har koll på dig. Tillexempel om det är massor med folk på sjukan och massa lallar så kan du ge dem sv ban istället för att skriva en /help då helper och mods har mycket att göra

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli servervakt för att servern ska hålla väldigt hög rp nivå. Är väldigt aktiv då jag e boss i ett gäng och träffar oöndligt många personer per dag och då ser amn många som lallar runt lite överallt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man dvar en bil i en skottlossning tillexempel så att man vinner scenariot. Eller om man skulle sv banna någon utan anledning

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka