Accepterad Pyre Tyre | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mikina

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Maja

Vad är ditt discord namn? miikiina

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pyre Tyre, 40 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Sprallig, omtänksam, självsäker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Pyre Tyre har en bror som behöver stöd i vardagen och följer med henne överallt. Hon har vuxit upp fort och lärt sig ha skinn på näsan och tar inte skit. Hon bryr sig om de hon älskar och står upp för dem. Har rp:att i några veckor nu och fått många bekanta och vill fortsätta bygga på dessa realtioner i framtiden och utveckla min karaktär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och en karaktär som har många kontakter och en tjej som inte är som alla andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska ta vinning i allt utan man ska kunna hålla en god rp och låta motparten kunna vinna i scenarion även om de innebär att man själv förlorar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har säkert hänt i början då det av nytt, men inget jag kommer ihåg. Men känner att jag nu fått en bra koll på servern och dess regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Här är 2 stycken regler. VDM: Jag ska inte använda min bil eller fordon för att skada en annan, inte använda det som vapen. NLR: Man ska inte kunna komma ihåg vad som hände innan man blev dödad. Man ska inte kunna säga till någon vem det va och sedan hämnas.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit icke-medelm nu i ungefär 2,5 veckor. Har redan känt att jag skapat en bra karaktär med goda framtidsplaner. Samt så har jag ett umgänge inne i servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka