Accepterad Pyrax | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pyrax

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Aronsson

Vad är ditt discord namn? PyraxOs#2063

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leona norrdel, hon är 21år gammal och hon finner sitt intresse inom poliskåren. Hon gillar att spela fotboll. I sin barndom umgicks hon inte så mycket med tjejer då hon blev mobbad och utfryst. Hon började umgås med killarna och fann intresse i fotboll. Hon spelade fotboll i några månader innan hon skadade sig det resulterade till att hon inte kunde spela mer på några månader. Leona vill även bli polis, hon har gått polis högskola och nu redo för polisyrket. Hon ska bli polis och vill bli inspektör en dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp för jag har rpat ett tag och kommer göra bra scenarion och alltid tänka att ha roligt och inte bara gå för pengar och makt etc. jag kan bidra med serverns RP för jag tycker rp är roligt och har tyckt det är roligt länge och har lärt mig bra hur man ska rp:a och ha roliga och bra scenarion, det skulle vara roligt. jag kommer försöka göra rp:n bättre inom krim rp:n polis rp:n och allas rp. det kommer vara roligt att spela unive om jag blir godkänd.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela bara för att vinna alla scenarion och bli rikast. Alla ska har roligt, man ska göra ett roligt rp för andra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive från ett gäng polare som rekommenderade om servern

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka