Accepterad Pylos | Medlem ansökning (kneno)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pylos

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mingus

Vad är ditt discord namn? pylos.

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Joel Monhareto

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driven, Kung och Bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Joel Monhareto är en kreativ och driven person som alltid har haft ett stort intresse för teknik, entreprenörskap och att hjälpa andra. Han har utbildat sig inom Ekonomi och Juridik på Gymnasiet samt Juridik på Universitet och har jobbat med flera spännande projekt som handlar om att skapa lösningar som gör livet enklare och bättre för människor. Joel gillar att samarbeta med andra och har blivit känd för sin förmåga att hitta smarta idéer och göra dem till verklighet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp för alla, samt att försöka mig på jobb som kan vara en utmaning men lösa det ändå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara göra det som man själv vinner på utan man ska även tänka på andra och vad dem får ut av det samt att det ska vara roliga scenarion för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har råkat göra några misstag som t.ex. säga muskel U men jag har lärt mig att tänka innan man pratar/gör saker. Samt att man ska tänka med sunt förnuft och bara göra saker som man skulle gjort i verkligheten.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja det har jag. t.ex. Copbait som är när man gör något olagligt med endast baktanken att polisen ska börja jaga och starta en jakt på dig. Rdm som är Random deathmatch så om någon rdmar någon menar man att de dödar dem utan anledning eller scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag anser själv att jag är en rolig person att rpa med och är trevlig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka