Accepterad Joel_boel | Medlem ansökning [RA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joel_boel

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? hellyeahboy

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Joel Hofftmister och är (2005 02 05).

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Smart, Omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund om min karaktär: Han växte upp att pappan var alkoholist. Mamma fick jobba jätte mycket för att pappa ska ha alkohol och vin. Mamma gav upp och skjöt sig själv i huvudet så jag fick nog av min pappa. Jag sa till mig själv att jag ska gå ut från den där dörren och göra en ny och bättre liv och det gjorde jag. Framtidsplaner: Joel vill bli polis och vilja känna massa nya vänner. Och ha en ny familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där jag alltid sätter story och andras upplevelse först. Jag är kreativ. Jag är också respektfull, följer regler och hjälper gärna dom nya som har börjat i staden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De är när man inte ska bara vinna för sig själv, man ska låta andra vinna också så dom har det roligt och att det blir mer realistikt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag var kriminel men jag hade inte krim.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rasicm. Failrp är att man t.ex. att man inte blir rädd i spelet men man skulle gjort det irl. RDM random dead match är när man dödar någon utan någon anledning. VDM vhelichel dead match är att man använder en bil som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bara säga att jag älskar eran server. Den bästa servern ever.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka