Nekad pxjj | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pxjj

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad är ditt discord namn? xpxjj

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Emanuel (27 år)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, trevlig, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han hade en sämre uppväxt och han hade en relativ våldsam pappa. Men efter han flyttade hem ifrån så har livet gått bättre. Hans mål nu är att hitta en bra jobb som han tycker är kul. Han har funderat lite på att jobba hos securitas men är fortfarande lite osäker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en riktigt bra rp nivå jag är ganska van med rp konceptet eftersom jag har kört rp i mycket andra spel men nu ville jag testa på lite fivem. Jag såklart att rollspela utan att köra enbart för typ pengar utan ska försöka att köra så att de blir ett bra rp senario istället för att jag bara ska bli rik. Så jag kommer allmänt bara köra med bra rp och försöka göra det kul för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär lite som jag var inne i förra frågan att man inte ska spela enbart för att man ska bli typ rik utan man ska spela för att få riktigt bra rps. Och att om du blir typ rånad så ska du faktiskt ge bort dina värdefulla grejer och så. Så alltså ska du prioritera att få bra rp istället för att köra för att bli rik och om något skulle hända så ska du köra realistiskt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har alldrig brutit mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM och de är om du dödar någon utan anledning. NLR och de är att om du dör så ska du rpa på de och inte komma ihåg grejer efter du dog. VDM och de är att du inte får köra på folk utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gör alltid mitt bästa för att göra bra rp.

Hej!

För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Svante
Hej!

För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
jag har nu ändrat namn

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.

Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka