Accepterad Putte_p | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Putte_p

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron jonasson

Vad heter du på discord? Putte_p#2599

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? månad- 16-30--18.00 sen träning sen 20-00:00
tisdag 15 30 - 00:00
onsdag 15:00_0000
torsdag 14/15 -00:00
fredag 15- hur länge jag vill
lördag 10- hur länge jag vill
söndag 10-00:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jo de ska jag berätta... Det som får mig söka är för jag har bra kundskaper för staff jag har varit staff på över 10 servrar och ägt 3 egna servrar så då när jag börjat spela på denna har jag känt att den här servern är någonting extra +++ det är en stor server som krävs mycket jobb och då behöver ni aktiva staffs som gillar att hjälpa folk, jag är en person som känner mig trygg med de jag gör och är alltid snäll mot alla och sen de bästa jag vet är att hjälpa till med saker som folk blir glad över. därför just jag ska ansöka är för att jag har rpat i över 2 år och har koll på allt inom rp jag kan beskriva allt innom mina 5 fingrar. sen är jag också en mogen person som inte lallar när de gäller viktiga grejer. det finns massa folk som säger att jag är en lugn person som också är snäll imot alla så där finns det också en bra sak. för en staff ska veta vad han sysslar med och aldrig tveka. eftersom jag har varit staffi snart 2 år på servrar så kan jag de mesta och älskar att hjälpa och se hur servern byggs av rp och annat :)

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? 3 de jag och alltid velat är att utväkla rp det går alltid att utväkla rp mer och mer de finns unika folk som kommer med förslag varje dag och nya grejer då kan man ju se om dom får tillåtelse till de och se om rp nivån höjs eller sänks, jag vet hur en rp spelare ska vara jag har både sett mycket bra rp spelare och bra spelare, jag kan se skilnaden på bra och mycket bra genom åren. som sagt jag har varit staff väldigt länge på servrar och då får man koll på hur rp nivåer ska vara egenom att speca andra och sånna saker. men de som jag vill göra på servern som staff är att hålla servern på en riktig rp nivå.... för det heter RP av en andledning alla som lallar med varandra och allt sånt tillhör inte rp de är vad jag tycker ialafall. jag har också 2 skärmar att alltid ha vänterum support på ena så man alltid kan ta supports och också hjälpa till inne på servern också:)

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader men har haft lite internet strul så har inte kunnat kommit in vissa dagar med allt de är fixat nu + ny dator :)

Har du några tidigare erfarenheter? jag har en massa tidigare erfarenheter för 2 år sen gjorde jag en egen server och så var ja ju så klart ägare och redan då visste jag mycket om rp och fick ju tillslut en rp grund som de ska va på en server. sen så orkade jag inte äga en egen server så då började jag spela på lite andra servrar och då insåg ja ju att jag var kanske lite bättre än vissa och då fick man ju frågan att bli staff och sånt och då tog man ju såklart de och så gjorde man allt jobb som behövdes både på dc och ingame. och sen har ägt 3 egna servrar och varit staff på 10 servrar ialafall och genom alla de servrarna jag blivit staff så betyder ju de någonstans att jag kan se vad som är rätt eller fel för jag har ju fått frågan varjegång och de måste ju finnas en mening för att just jag alltid blir frågad på en server. men kortfattat jag vet hur allt med staff fungerar och jag har många tidigare erfarenheter. och jag vill bara hjälpa till med den här servern. det här är faktist första ansökningen jag skriver har bara blivigt ftågad på dom andra men redan nu känner jag att de kommer bli kul :) och sen bara err + är ju att jag oftast är aktiv deär ju en till sak som en staff behöver vara :)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /goto <playerID>
/gethere <playerID>
/announce <text>
/say <text>
/kick <playerID>
/ban <playerID>
/akill <playerID>
/eject <playerID>
/freeze <playerID>
/unfreeze <playerID>
/outside
/healall
/givehealth <playerID>
/sethealth <playerID>
/giveallweapon <weaponID>
/resetallweapons
/ejectall
/freezeall
/unfreezeall
/setlevel <playerID>
/setskin <playerID>
/midnight
/morning
/noon
/evening
/setcash <playerID>
/givecash <playerID>
/remcash <playerID>
/setallcash
/giveallcash
/givearmour <playerID>
/setammo <playerID>
/ip <playerID>
/ping <playerID>
/explode <playerID>
/carhealth <playerID>
/tpm
/sqlban <playerID>
/sqlunban <steamname>
/setjob <playerID>
/skin <playerID>
/revive <playerID>
/noclip
/spectate <playerID>
/dv

OCH LITE TILL MEN KOMMER EJ IHÅG NU I HUVUDET :)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag är en snäll och glädje rik person som älskar att hjälpa till :) om jag nu blir staff kommer jag lova att alltid hjälpa till :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka