Accepterad Putte | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Putte

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Putte

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199039853987/

Vad är ditt discord namn? Victor B#0660

Vad är ditt Hex-ID? 1100001405935a3 (Hex)

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Rune jonsson har en väldigt stark personlighet men även en väldigt svag och undergiven personlighet om man är ytlig mot honom, han har väldigt svårt för att fatta personliga beslut och har väldigt svårt med att vara grov i munnen, det är inte ofta han ryter till då han är väldigt blyg och håller sig bakåt om det inte är någons liv som hänger på spel. han är väldigt empatisk och kan verkligen känna och sympatisera med andra. Det är sällan han drabbas av panik och vid de situationerna han on verkligen gör är han duktig på att lyckas hålla huvudet kallt oavsett vad. Rune har förövrigt en äldre bror men de har inte världens bästa kontakt. han önskar att han tagit upp kontakten tidigare men de har han ej vågar då han är rädd för att bli bortviftad, detta gäller dessutom hennes föräldrar. Kontakten minskade väldigt mycket men de träffas då och då vid de större släkt träffarna. Rune har alltid varit väldigt duktig i skolan och studerade en hel del. Vid gymnasieval kunde han komma in på nästan vilken skola som helst på grund av honoms hårda arbete och höga merit. Under denna tid var han väldigt vilse och visste inte vad han ville utbilda sig till, han provade en massa saker men det var inte förens något år senare han bestämde sig för att gå polishögskolan. han klarade det galant och fick jobb på olika ställen. Efter högskolan bestämde han sig för att utbilda sig till specifika delar inom jobbet, bland annat så gick han kurser för hundförare och civilenhet. Det velade fram och tillbaka och många yrken prövades på men han kom fram till i slutändan att det var lagens sida han faktiskt ville stå för och arbeta för.

Rune har alltså valt att jobba som polis och hans utbildning såg ut såhär:

2009-2013 Upplands Brogymnasiet - Fordonsteknisk gymnasieutbildning
2009-20010 Företagsekonomiska institutet - Ekonomiassistent med inriktning Företag
20013-2016 Polishögskola - Polisutbildning respektive aspirantutbildning
Svenska Spel utbildning
Förarbevis för Grävmaskin, Hjullastare och Traktorgrävare

Han hade också jobb medans han utbildade sig

2013 - 2014 Securitas - Ordningsvakt
2014 - 2015 Polismyndigheten - Polisaspirant till Kommissarie
2015 - 2016 Ocab - Arbetsledare Asbestsanering/PCB
2016 Inhyrd som Maskinförare på Lindgrens schakt o transport
2016 - 2018 Polismyndigheten - Polisassistent till Löjtnant
2018 - 2019 Fastighetsbyrå - Egenföretagare
2019 - 2020 Biträdande rikspolischef

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska få whitelist eftersom jag är en erfaren Rpare som kommer bidra med mycket glädje och bra Rp. Servern i fråga känns som en server där jag kan få använda den erfarenhet som jag samlat ihop samtidigt som jag rpar med nya individer som inspirerar/lär mig till att utveckla min rp ytterligare, för man kan aldrig lära sig nog. Att få komma till en server där jag kan känna en säkerhet att folket lägger sin kropp och själ till rp är underbart för då vet man att det kommer vara lite mer spännande scenarion som sticker ut lite möjligtvis kommer genomföras. Det finns väl inte direkt så mycket mer att säga om varför jag vill ansöka hit, jag vill finna mig en server där jag kan få chansen att stadga mig och leva ett andra liv med folk som försöker göra likadant.

Hur många timmar har du på FiveM? 421 på mina konton totalt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka