Nekad bejmins2 | Medlem ansökning [Sixten100p] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bejmins2

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Egil

Vad är ditt discord namn? bejmins2

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rune Rövskägg 60 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Från östergötland, rolig, snäll, ambitiös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rune Rövskägg är en snäll omtänksam kille som gillar bilar och andra fordon. Han växte upp i Kurdistan, där var det alltid mycket bråk men Rune var allderige va allting inte sbad för sin näsa och att han var invandrare på rasterna blev han kallad för ”på bra i skolan blev han mobinockio”. Men en tt gäng ungdomar de bjöd han på grig med i något sånt. Hans dröm var att bli formula 1 förare men han nom inte långt med det. I skolan var han omtyckt dag träffade han eav många många ville vara med honom på rasten. När han fyllde 14 så flyttade han till sverige han var rädd, under hans första år i svlass och gav hav 2000kr de sa till han ”om du jobbar för oss får du mer” Jusef blev glad han kände sig som en i gänget. Han jobbade med att leverera droger, en dag fick han ett stort uppdrag han skulle leverera 2 kg kokain i en väska. Om han gjorde det så skulle han få 15000kr, han gömde väskan i ett ventilationsrör. Nästa dag skulle han hämta upp det men då så insåg han att den var borta. Han sa det till gänget och de blev rasande de slog ner han och kidnappade han de tog han till en skog och slog han tills han var medvetslös. Och nu är han en 24 årig kille som bor i Unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös RP och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man t.ex måste ge sina grejer till en person om den personen rånar dig

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag gjort för länge sen jag och min kompis följde efter två poliser

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är att man inte får ta information från irl och använda i spelaet t.ex om jag säger till en kompis på discord kom till parkeringshuset så får han inte göra det. Fear rp är att man ska vara rädd för sitt liv som om man vore sin karaktär

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tar rp väldigt seriöst.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka