Accepterad pusharen1frm123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pusharen1frm123

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199477049859/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a684a03

Vad är din discord tagg? pusharen1frm123

Vem var det som bannade dig? asregrd

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde rätt så mycket fel, men jag var stressad och hade adrenalin, och jag visste inte vad jag skulle göra när han hoppade ut ur bilen på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare åkte upp till en bil, och började prata med de i ish 3 minuter, sen väljer jag och min polare att hoppa ut på de och börja rikta, och då dödar min polare föraren och så de krockar in i en vägg, efter de krockade så hoppar en person ut ur bilen och ena sitter kvar, jag skjuter han som hoppade ut ur bilen i benet så han rammlar, och sen när jag springer fram till de så kollar jag igenom bilen för att se hur många som sitter i den, och precis när jag ska kolla i bilen så hoppar en person ut och då blir jag skit rädd och skjuter han för han skrämde mig och jag var stressad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, förstår att jag gjorde mycket fel dock, och ångrar det mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte vad jag minns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat att börja rikta på personen istället för att döda honom, jag tänkte på det efter scenariot, jag visste att jag gjorde mycket fel och jag ångrar det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte ska skjuta direkt bara, och jag ångrar det super mycket och jag ska inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ajemensan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka