Ej Antagen pur0lover_Xx | Chef-jobb ansökan [Securitas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pur0lover_Xx

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Peter

Vad heter du på discord? pitek2.0

Hur gammal är du? irl- 16 ig-24

Hur länge har du spelat på Unive? något år sedan.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Anställa nya och göra "pappersjobbet" dvs förklara vad folk kan gö eller inte kan gö. Svara på frågor som är mer komplexa och ta ansvar för Securitas. Förutom administration har jag tänk att få fler personer intresserade att jobba inom Securitas då dem flesta väljer att jobba inom polisen istället, om möjligt skulle jag till och med kunna skapa en ny "rank" inom jobbet där man har en pistol. Det gör att fler personer vill spela/grinda för att nå denna rang och inte bara mer personer skulle vara aktiva utan det skulle även finnas större intresse inom Securitas. Varje nyanställ och annan personal ska jag behandla bra, exempel kan vara att hjälpa nya med att patrullera så att dem lär sig göra rätt från början och att dem när dem gör misstag ska få lära sig utav dem. Jag vill att fler personer ska jobba på Securitas då det är jobbigt att vara själv för det mesta.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Är väldigt aktiv som veteranvakt, har jobbat som polis innan. Kan regler och alla priser på böter helt utantill. Tyvärr är det så att mycket utav jobbmenyn (f6) inte fungerar för nya (bla blir batongerna tagna vid sjukhus) men med hjälp utav samarbete går alla problem att lösa. Jag har även ett snabbt konsekvens tänk som gör att jag kan agera snabbt inom svårare situationer samt grövre brott. Jag kan även alla lagar i den gamla securitas handboken. Jobbar som rekryterare atm och det fungerar bra.

Hur ofta kommer du vara inne? helg- 5h+ vardag-2h+

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Det klart, att vara rekryterare bidrar fortfarande innom securitas.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja, kan alla utan problem

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka