Accepterad Punkt. | Ban Överklagan [gösen07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Punkt.

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,365
Reaction score
51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199807716946/

Ditt Hex-ID: 11000016e1dde52

Vad är din discord tagg? punkt1_

Vem var det som bannade dig? gösen07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-06 075137.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FÖR JA Pissar på döda kroppar, Jag vill be om ursäkt för mitt beteende och erkänner att det jag gjorde var fel. Jag förstår nu att mitt agerande var olämpligt och respektlöst, oavsett omständigheterna. Det var en ogenomtänkt handling, och jag ångrar det djupt. Situationen uppstod tidigt på morgonen, och jag var med mina vänner, men jag inser att det inte är någon ursäkt. Jag borde ha agerat mer ansvarsfullt och tänkt på konsekvenserna av mitt handlande. Jag tar fullt ansvar för det jag gjort och vill visa att jag har lärt mig av mina misstag. Jag ber om en andra chans att visa att jag kan bete mig på ett moget och respektfullt sätt. Jag lovar att inte upprepa detta eller något liknande beteende igen. Alla kan göra fel, men det viktiga är att lära sig och växa som person. Om jag får möjligheten att bevisa mig själv, kommer jag att agera med mer eftertanke och respekt. Jag hoppas att jag kan få chansen att göra rätt och visa att jag har förändrats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja pissa på en kropp som va dumt och sen blev ja bannad de va dumt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va helt rätt ban Jag förstår att det jag gjorde var fel, och jag vill ta ansvar för mitt agerande. Jag inser att man aldrig ska bete sig respektlöst, särskilt inte i en sådan situation. Även om det var min vän och det hände i stunden, vet jag att det inte var ett acceptabelt val. Jag ångrar det och förstår varför åtgärder vidtogs mot mig.

Jag ber om en ny chans att visa att jag har lärt mig av mitt misstag. Jag har reflekterat över situationen och förstår nu vikten av att alltid agera med respekt, oavsett omständigheter. Det var en ogenomtänkt handling, och jag försäkrar att det aldrig kommer att hända igen.

Alla gör fel ibland, men det viktiga är att man lär sig och utvecklas som person. Jag vill visa att jag kan bete mig på ett mer moget och ansvarsfullt sätt. Om jag får en ny möjlighet kommer jag att vara mer medveten om mina handlingar och se till att alltid agera på ett respektfullt sätt. Jag hoppas att jag kan få chansen att visa att jag har förändrats.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för små saker bara mins ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser att det jag gjorde var fel och oacceptabelt. Jag skulle aldrig ha gjort det, och jag förstår nu att det var ett dumt och respektlöst agerande. Jag ångrar det djupt och vill göra det tydligt att jag aldrig kommer att upprepa det.

I stundens hetta och utan att tänka mig för hamnade jag i en situation där jag gjorde ett misstag. Jag inser att det inte finns några ursäkter för mitt beteende, och jag tar fullt ansvar för det. Jag har reflekterat över mina handlingar och förstår nu vikten av att alltid agera med respekt, oavsett omständigheterna.

Jag ber om en ny chans att visa att jag har lärt mig av detta. Alla kan göra fel, men det viktigaste är att ta lärdom och växa som person. Jag vill bevisa att jag kan vara en bättre spelare och en mer ansvarsfull människa.

Om jag får möjligheten att visa min förändring, lovar jag att alltid tänka efter innan jag agerar. Jag vill fortsätta vara en del av gemenskapen och bidra på ett positivt sätt. Jag hoppas att jag får chansen att bevisa att jag har lärt mig av mitt misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag förstår att det jag gjorde var fel, och jag ångrar det djupt. Att bete sig respektlöst, särskilt i en sådan situation, är ingenting jag står för, och jag inser nu att mitt agerande var olämpligt. Det var ett dumt misstag, och jag tar fullt ansvar för det.

Jag vill göra det tydligt att detta aldrig var min avsikt och att jag aldrig kommer att upprepa det. I stunden tänkte jag inte på konsekvenserna, men jag inser nu att det var fel och att jag borde ha agerat annorlunda. Jag har lärt mig av denna upplevelse och förstår vikten av att alltid visa respekt, oavsett omständigheter.

Jag ber om en andra chans att visa att jag kan bete mig på ett mer ansvarsfullt sätt. Alla gör misstag, men det viktigaste är att man lär sig av dem och växer som person. Om jag får möjligheten att bevisa mig själv, kommer jag att vara mer medveten om mina handlingar och se till att agera med respekt och mognad i framtiden.

Jag hoppas att jag kan få en ny chans att visa att jag har förändrats och att jag tar detta på största allvar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka