Accepterad pungochbanan | Ban Överklagan [Mattiias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pungochbanan

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/gdtk-jnrv

Ditt Hex-ID: steam:110000142d769ce

Vad är din discord tagg? brucewang8754

Vem var det som bannade dig? Mattiias

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-16 165257.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag spelade upp låtar som innehåll n ordet. jag blev kickad en gång innan. men jag fortsatte ändå att spela upp låtarna och därför blev jag bannad för jag inte lyssnade på modden som kicka mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog utanför bahamas mamas och spela upp låtar som innehöll n ordet med boomboxarna. sen efter ett tag så blev jag bannad pga detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej för jag lyssnade inte på den som kicka mig innan och så då har han all rätt för att banna mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för samma sak men då har det inte varit perma bann. jag vistte om att inte göra det men n förstår jag allvarligheten och kommer intet göra det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? borde lyssnat på modden som banna och inte spelat upp låtarna även fast jag var medveten att det inte var tilllåtet

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag att inte hålla på med rasistiska handlingar och spela upp låtar som innehållar n ordet. även respektera anledningen varför modden kicka mig och inte fortsätta med handlingarna jag gjorde för att bli bannad i slutändan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag kommer att ge dig en sista chans, ser jag att ditt tidigare beteende återupprepas så är du inte välkommen igen på Unive.
Vill inte se dig begå några regelbrott i framtiden, läs våra regler på https://www.unive.se/regler

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka