Nekad Bababoy2 | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bababoy2

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/gdtk-jnrv

Ditt Hex-ID: steam:110000142d769ce

Vad är din discord tagg? brucewang8754

Vem var det som bannade dig? Mattiias

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-16 165257.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag skrev ordet alien i occ och spelade upp låtar som FANNS I SPELET.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade upp låten med n ordet vid bahamas mamas och så blev jag bannad för evigt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag blev kickad en gång innan som du sagt men då skrev du inte en anledning det var därför jag spelade upp låten av gangsta rap som ni har lagt till i spelet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för rasism men det har ej varit riktad mot individer. det har bara varit menat som ett skämt. ingen har blivit sur på mig dem har bara skrattat. om någon hade tagit åt så skulle det bara ha sagt till så hade jag slutat med det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var väldigt fel av mig att skriva n ordet. och spela upp låtarna . Jag tycker att perma bannen är överdrivet. Jag svär att jag har inte menat det mot någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte vara skriva rasistiska saker. Jag har ångrat mig och det här var verkligen sista gången detta kommer ske. Snälla gör bannen till typ en vecka och inte perma ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka