Nekad pungochbanan | Ban Överklagan [Mattiias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pungochbanan

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/gdtk-jnrv

Ditt Hex-ID: steam:110000142d769ce

Vad är din discord tagg? brucewang8754

Vem var det som bannade dig? Mattiias

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-16 165257.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? spelade upp olämliiga låtar med boomboxen och för racsism

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. spelade upp olämliiga låtar med boomboxen vid bahams mamas och så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej. Men nu har jag reflekterat och förstått hur allvarligt mina handlingar har varit och nu har jag lärt mig att inte skriva rasistiska saker och spela upp olämpliga låtar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för rasism och även andra saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte spelat upp låtar och skrirvit saker

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skriva olämpliga saker och följa reglerna så alla på servern kan känna sig trygga på servern. Jag ångrar det jag har och nu har det gått typ 2 veckor. jag vill bara spela på unive. detta kommer inte ske någon gång till även fast jag har gjort det inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka