pumphagel | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pumphagel

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: pumphagel

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad heter du på discord? Pumphagel#3271

Ange ditt födelsedatum 17 April 2002

Mellan vilka tider kan du oftast spela? spelar alla dagar i veckan
mån 13-02
tis 16-03
ons 17-02
tor 16-03
fre 12- 05
lör 12- 05
sön 12-03

Berätta om dig själv Jag är 18 år gammal går 3:an i gymnasiet restaurang och livsmedel jag gillar att spela på fiveM har 1800 timmar på fiveM på fritiden så spelar jag dator och träna muay thai mitt stora intresse är att laga mat och är ganska dator och spel kunnig. Med tanke på att jag jobbar som servitör så har jag gått en 2 år lång kurs på service och bemötande så jag vet precis hur jag ska bete mig framför folk och när man hjälper folk och inte bli arg eller skrika när man kanske faktiskt vill det min service och bemötande teknik är väldigt bra med tanke på att jag har gått en 2 år lång kurs inom det. Vilket där jag lärt mig att ta hand om olika situationer och har lätt för att vara social med människor jag skulle säga att jag är en riktigt bra med människa och vet allt jag ska veta och kunna och är alltid trevlig

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli staff så skulle jag kunna hjälpa alla som behöver hjälp för jag vet själv när man spelar fiveM och behöver hjälp och inte får hjälp det är inte alltid så kul och med tanke på att jag har så mycket fritid som jag har så kan jag hjälpa väldigt många även sent på natten om det krävs.

Plus så har jag många timmar på fiveM och har både spelat på seriösa amerikanska och svenska så jag kan absolut det viktigaste och kan avgöra saker som folk med färre timmar kanske inte kan. Och jag kommer inte vara partisk i vilket fall som helst jag kommer ALLTID kolla på båda sidorna av myntet och låta båda prata om det handlar om ett scenario sen där efter göra ett beslut på vad som ska göras eller inte.

Hur länge har du spelat på Multistaden? 5 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Det som får mig att vilja bli support är att jag vet att jag kommer kunna hjälpa till väldigt mycket och kommer kunna göra bra ifrån mig. När jag var yngre och spelade minecraft och såg att det jobbade staffs där som hjälpte till med servern svarade på folks frågor och hjälpte spelar så tänkte jag det där vill jag ha som mitt arbete när jag blir större och nu sitter jag här 18 år gammal har varit staff på många olika spel som counter strike source,
garrys mod och fiveM.

Och jag vill också känna den känslan här på multistaden att jag kommer kunna hjälpa folk och att dom blir glada och tacksamma när jag har varit och hjälpt dom. Jag kommer göra mitt yttersta för att jobba och hjälpa så många jag kan har inget problem med att multitaska. Så jag kommer jobba sten hårt för att alla så få hjälp och hålla denna underbara servern i bra skick. Kommer alltid vara tillgänglig kommer ha öppen på Online på discord om det så krävs jag är här för att hjälpa alla som behöver min hjälp. Om jag så ska få sitta och hjälpa någon hela natten gör jag det jag är verkligen här för att hjälpa allt och alla. Jag kommer kunna ge denna underbara server mycket mycket bra support jobb och kommer jobba sten hårt för att få de riktigt bra för alla

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror jag kommer kunna göra multistaden bättre och bidra till bra admin arbete för att jag spelar mycket och kan hjälpa folk när som helst jag kommer alltid svara snabbt för jag har bra koll på vad som händer eller inte. Sen har jag varit del ägare på en FiveM rp server innan för typ ungefär 2 år sedan och det var den kändaste svenska owhitelistade server för typ 2 år sedan så jag har bra koll på regler och vet vad som gäller och om det handlar om ett scenario kommer jag lyssna på båda sidorna av myntet och kommer göra ett rättvist beslut.

Och jag kommer hjälpa så många jag kan och jag är absolut inte någon som kommer abusea mina krafter som en support jag är här för att göra multistaden till ett bättre ställe och kommer ta allting på fullaste allvar. Och med tanke på min stora erfarenhet på fiveM så kommer jag kunna göra ett galet bra jobb har trots allt spelat seriös fiveM i 1800 timmar. Tiderna jag kan spela kan vara viktigt för ett bra arbete då det oftast inte finns någon annan staff tillgänglig vid dom tiderna. Det skulle betyda väldigt mycket för mig att bli support för jag vet att jag skulle göra ett otroligt bra jobb

Har du några tidigare erfarenheter? Har varit del ägare på en fiveM server för längesedan men har också varit admin på många counter strike source servrar för några år sedan.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har bra kunskaper med tanke på att jag har jobbat som en admin innan.
här har du några exempel.

1. /sqlunban (id)

2. /kick (id)

3. /dv (radius)

4. /setjob (id) [jobbnamnet] [rank]

5. /spec (id)

6. /revive

7. /goto (id)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag skulle säga att jag har lätt att lära mig saker och anpassar mig till hur det funkar och hur ni vill ha det på servern. Jag är också en väldigt driven och framåt person

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server just nu för eran server är väldigt bra och rolig och det är bara här jag vill spela.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Multistaden är en väldigt rolig server och om jag får support kommer jag göra ett väldigt bra jobb och hjälpa erat Community mycket och jag tror att jag och andra staffsen kommer ha riktigt kul tillsammans och göra ett grymt arbete. Och alla ni underbara människor på Multi som läser detta om jag blir staff kommer jag finnas när ni behöver mig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka