Flocka.6666 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flocka.6666

Välkänd Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
268
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: flocka6666

Ange ditt födelsedatum 12 Oktober 2010

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff, då jag vill testa bli staff igen som förut och hjälpa servern, själv tycker jag rp har börjat bli lite tråkigare för alla åker o skjuter, finns inte så himla roliga senarion längre som förut därför jag tycker jag ska bli staff så jag kan fixa rpn och istället då bli staff och kunna hjälpa till att utveckla och stötta Unive med det jag kan. Om jag skulle bli staff idag så skulle jag specca så mycket jag kan och börja anpassa mig så bra som möjligt. Om någon behöver hjälp med något så ställer jag alltid upp samt vill förbättra servern genom att få bort alla lallare, som vill förstöra rp för alla andra.
Jag ska bli staff för jag har bra erfarenhet inom rp jag har rpat i tre år nu och älskar verkligen Unive. Jag vill göra Unive så bra så möjligt genom att skapa ett trevligt community. Vet hur allt fungerar inom rp och hur man ska bete sig i t.ex, lagliga scenarion och krim scenarion. Jag har under en lång tid tänkt på att bli staff men jag ville börja med att va servervakt men tror de inte finns här på Unive. Anledningen att jag vill bli staff är för att jag vill kliva upp ett steg i trappan och göra Unive. Jag är en väldigt aktiv person som sitter mycket vid datorn och därför kommer jag också kunna lägga mycket tid på staff arbete för att hjälpa till och utveckla och stötta serverns rp. Jag tar allt inom staff arbetet seriöst och kommer göra mitt jobb till 100% så bra jag kan och slutföra mitt jobb och inte lämna det halvfärdigt för att jag inte orkar sån är inte jag utan jag gör klart det och noggrant gör jag det också för att allt ska bli bra.
När man väll ta ansvaret över ett område så ska man inte lalla och inte ta det seriöst utan att vissa fram fötterna och vissa att man vill det man gör och vissa att man kan och vill annars är det ingen mening att man tar ansvaret då är det bättre om någon annan kan få ta den chansen och vissa vad den kan istället! Jag har två skärmar så jag kan se om nån sitter i väntrum så drar jag in dem. Jag är aktiv också på natten utifall nån behöver hjälp men knappast några brukar hjälpa folk vid klockan 3 på natten som är dåligt men jag förstår också så kanske jag kan hjälpa till. Men jag kommer att ta mitt arbete men 100% seriös.

Vill även till lägga att jag e aktiv på natten, kvällarna så kan se till att alla skötter sig för blir mycket lall på kvällarna och nätterna.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Folk som fear rpar, shoot on sight, lallar, suntförnuft ibland så kan folk skötta detta riktigt bra men ibland inte och det behövs ta återgärder på det isåfall. jag vill bli staff och göra något åt detta så det inte fortsätts. Detta är riktigt tråkigt men jag är glad att ni försöker allt och jag vill också kunna hjälpa till i staff teamet.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker vi pratar om problemet samlar oss våra idéer och sen så pratar vi alla om vad vi ska göra och den som vi alla tycker har bäst idé tar vi och sedan berättar vi vad som ska hända.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Professionellt tycker jag är tålamod, respekt, kunna ta kritik och mogen. Jag vill inte bli staff för perms jag tycker saker behövs fixas på servern därför jag ansöker och om nån gör fel så ska inte man göra fel bara för den personen gjorde fel utan du ska visa att du är mognare och vet hur man beter sig. Jag tycker att man ska vara professionell för att kunna vara staff på en sån här stor server därför jag tycker ni ska ta in mig. Jag står för mina ord och har jag gjort fel säger jag det och inte ljuger.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer ta staff arbetet stort fokus och lite rp på tiden som finns kvar. Jag kommer göra 5-6 timmar staff arbete och sen 2 timmar rp och det är bara på fredagar, Lördagar och söndagar. På skoldagar kommer jag göra staff arbete runt 3-4 timmar och rpa 1 timme eller något runt där!

Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jo men nu är det så att jag skulle vilja ansöka till att bli staff på servern då jag känner att jag skulle tycka det skulle vara roligt samt jag skulle passa in i unives staff team., jag är en kille som endast vill hjälpa till för att unive ska bli så bra server som det är möjligt att få den till för att öka spelare samt den roliga rpn på unive. jag vill bli helper för att många begår oftast mycket regelbrott dagligen. jag ska bli helper för att förhindra dessa problemspelare vilket jag ser som ett stort problem för servern. jag ska försöka mitt bästa för att få stop på dessa problem spelare och bygga upp servern. , jag har haft intresse att bli staff här på unive väldigt väldigt länge. jag vill liksom bara serverns bästa och kännde att jag ville kunna göra mer saker och hjälpa servern mer en vad en servervakt kan göra , Jag har varit staff på en server för as länge sedan , sen kommer jag bidra med rolig rp rolig helper samt svin mycket aktivitet varge varge dag. , så fort jag ser någon begå ett regelbrott så kommer jag lägga mig i och börja att snacka med personen samt fråga vad han gör samt säga att det han gör är ett regelbrott och att man inte ska göra så. och beroende på hur grovt det är så kommer jag antingen banna personen eller ge en muntlig varning. jag kommer vara snäll mot alla spelare på servern men ser jag en problemspelare som förstör för server kommer jag självklart ta hårda återgärder på den spelaren. Jag är en väldigt trevlig person och bemöter folk på ett bra och roligt sätt, jag låter alltid glad när jag ska hjälpa folk/ andra spelare eller andra staffs på servern, jag har väldigt mycket koll på kommandon. jag kan skriva några få som jag tycketr är viktiga. jag kan fler som jag kan säga om det skulle behövas. men dem jag skrev är rätt så viktiga inom staff jobbet. som sagt så har jag verkligen tröttnat på att rpn eftersom jag gjort det under en sån lång tid! så vill istället satsa allt för att hjälpa server och alla spelare istället för att rpa själv!
jag har under lån tid velat bli staff då jag ser det som ett roligt grej att göra. tycker det är kul att satsa mer på att hjälpa alla andra spelare på servern en att rpa själv. jag har varit Server vakt på servern innan som sagt och inom SV så såg jag många problem som jag inte kunde görta något åt/få stopp på. detta gav mig ett intresse till att bli Helper på servern för att kunna göra mer förendringar till bra RP en bara som en servervakt skulle kunna göra. jag har ochså bra tålamod och är rätt så trevlig och vill alltid folk deras bästa. sen kommer jag vara sträng om det behövs t.ex ifall det är problemspelare så kommer jag inte vara lika lung kommer vara lung o trevlig såklart men eftersom dem är problem för servern så är det viktigare att gå in o fixa dem spelarna än o bara vara snäll och låta dem vara. jag vill ochså bli staff eftersom jag är väldigt aktiv vilket gör att jag kommer kunna hjälpa reports o spelarna hela tiden när dem rpar och har kul! derför vill jag bli staff på servern. jag vill ochså bli staff då jag har tidigare erfarenheter som staff på andra servrar för länge sedan satt jag vet vad det är jag ger mig in på! Jag vill bli en del utav staff teamet då jag ser många problem på servern som jag kommer skriva här under som jag vet att jag kommer lösa o om inte försöka mitt bästa med att lösa dem flästa. Jag tycker själv att jag oftast har bra lösningar på saker vilket gör att jag tycker att det kommer bli lite lättare att lösa dessa problem på servern. Jag vill bli staff för att satsa på servern till mesta dels! Jag ska bli staff för att visa vad jag går för.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb ansvarig då jag va det förut men det va ej min grej.

+rep man ser att han är väldigt mogen och kompetent för att bli staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka