Inaktuell Puh08 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

..PUH..

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
6
Ange ditt födelsedatum: 20 Januari 2008

Vad heter du på discord? NALLE BALLE PUH#1807

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 337 timmar totalt

Hur aktiv kommer du att vara? 15:00 till 00:00

Vad heter du? Greger smith

Hur gammal är du? 24 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja har gott simskola i 5 år plus alla skol testa jag har gjort!!!

Varför vill du bli polis? Min pappa har jobba som polis, i sina yngre dar vill gå min pappas spår han har gjort så polisen är en förebild för mig. jag älskar också hur polisen samarbetar med alla och hur dom teamwork funkar. polisen får så roliga scenarion de är sbänade att se hur polisen jobbar på gatorna man får en butiks rån eller ett bankrån men polisen har skapat mig ett väldigt stort intresse för ljust polisk olika scenarion på helt rätt sätt.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? En av polisens viktigaste uppgifter är att förebygga och förhindra att brott sker. Vanligast är att arbeta i yttre tjänst och med utredningsågärder, som att ta upp anmälningar, hålla förhör och ta föremål i beslag. Polisen finns tillgänglig dygnet runt, året om. de är viktig att kunna stoppa brott kunna ta stressiga situationer, och Att hålla kriminaliteten i staden nere och göra folk trygga, annars kommer alla gå runt oroliga för skottlosssningar hit och dit osv. Man ska kunna känna sig trygg i Unive. och kunn leva sitt liv utan dumma människor på gatorna!!

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att de är viktigt att simma kunna ta stressiga situationer , och hur man måste har radiodisciplin och lyssna på sina kolleger plus chefen . Och en dag kan de var den roligaste dagen i livet men nästa dag kan de vara den sämsta i sina dagar,

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat på sjukvården så vet hur radio funkar hur man ska ta scenarion på rätt sätt!! och vet hur man tar stressiga scenarion.

Hur är du som person? Trevlig snäll rolig, ser alltid de bästa i folk, gör dom glada, hjälper dom så gärna vill aldrig göra någon illa. Jag r har ett väldigt välkomnande och trevligt bemötande mot andra och är som person allmänt väldigt nyfiken på att se vad som händer i stan!!

Är det något vi bör veta om dig? att jag är snäll trevlig bra på rp!!

Senast ändrad:
Tillbaka