Antagen puffenlucke2 | Ansökan till Staff [Dalmasen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffenlucke2

Aktiv Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ditt discordnamn: luckegod

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? 1. Jag är trevlig.
2. Jag är hjälpsam.
3. Jag är väldigt noggrann.
4. Jag finns alltid där om någon behöver hjälp.
5. Jag är aktiv.
6. Jag är lika trevlig mot alla oavsett vad jag tycker om personen.
7. Jag är väldigt snabb med att dra in folk eller svara reports osv.
8. Om någon behöver hjälp eller liknande, så hjälper jag alltid profocionellt och gör allt noggrant så personen förstår.
9. jag är väldigt tydlig.
10 Jag har tidigare erfarenheter.
Har vognat med tiden väldigt mycket.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mestadels funkar. Lite mer aktivitet när det gäller support. Om man behöver hjälp med något tycker jag att man ska få hjälp relativt snabbt. Man ska inte behöva sitta där o vänta för länge. Sen mer återgärder på *ooc* Vad jag sett så funkar detta inte så jätte bra heller. Exempelvis när man dör så skriver man direkt i ooc chatten. Ooc chatten ska vara till för att hjälpa folk och annat inte klaga i.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Dels gäller det att vi blir aktivare i support. Hjälper personerna så snabbt som möjligt. Sen att om någon skriver och klagar i ooc chatten, så pratar vi med den personen och ger en varning eller liknande och säger till personen att det inte är okej med dess beteende i ooc chatten.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är alltid viktigt att vara en förebild för alla spelare på servern. Om man nu bär på en staff roll ska man ha respekt för alla. Man ska vara nogrann, trevlig och respektfull, hålla en god ton och lugna ner folk om det blir för hetsigt. Man ska alltså vara en förebild och agera proffsigt under alla omständigheter.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ska försöka att inte rpa alls. Men blir online ca 17:00 varje dag då jag går gymnasium och sedan brukar göra lite aktiviteter efter. Men efter det blir det staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat i cirka 3 och ett halvt år

Har du tidigare erfarenheter som staff? JA 2 gånger innan sa upp min sist för hade inte tid men har en del tid nu

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka