Inaktuell puffenlucke | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffenlucke

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
-22
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ditt discordnamn: Puffenlucke

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Har tidigare erfarenheter och är väldigt rättvis oavsett vem det är. Har rpat på unive i över 2år och vet hur återgärder ska tas och hur problem ska lösas.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker mestadels fungerar men mer aktivitet i exempelvis support, roller, förslag och ingame reports/helps hade alltid varit extra bra. Alltid Viktigt att medlemmarna får en syn på aktiva samt proffsiga staffs.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Som jag nämnde så tycker jag mestadels funkar, men det är väll isåfall att man tar de jobb som har minst aktivitet t.ex. om jag ser att det är få staffs i support då hjälper jag till där eller om jag exempelvis ser få staffs i reports då hjälper jag till där. Så att vara aktiv där man ser att det är lite aktivitet, alltid viktigt att vara proffsig och korrekt i alla sammanhang.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Du visar att du har det som behövs för att bära din staff roll, du svarar utförligt och tydligt så att spelarna på servern alltid förstår vad hon/han behöver förbättra eller så att de förstår sitt fel och att det inte upprepas. Men att besvara korrekt och tydligt i alla sammanhang. Men ska alltid tänka vad för såll man bär på och vad den betyder.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Går i skola till ca 16 varje dag och är hemma vid 16:30 efter det blir det mest staff arbete isåfall, rpar inte jätte mycket längre så varför inte visa aktivitet i staff-teamet istället.

Hur länge har du spelat på Unive? 2år+

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit helper samt donations ansvarig.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

--------rep som fan värsta problemspelare går korrupt 100% kan inget mer än att sjukta skulle aldrig kunna bli staff i nutid

Sätter denna som inaktuell eftersom du ej har några roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka