Nekad puffenlucke | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffenlucke

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
-22
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? Puffenlucke#7452

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15-22
Tisdag 15-22
Onsdag 17-22:30 ca
Torsdag 15-23 ca
Fredag - 00:00 möjligt att de blir en del längre.
Lördag oklart men runt 8 timmar
Söndag ca 8 timmar också.
Självklart med pauser då o då.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1år och en del månader (osäker på hur många)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har ej bild men runt 11ggr. De flesta var när jag var ny till servern och ej kunde rpa. Några felaktiga. Men lärt mig av alla bans.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en vanlig spelare fast med Perms. Du ska ej söka problem utan låter problemen komma till dig. En servervskt har som uppgift att vakta servern. Om du ser att någon gör fel kan du använda dig utan sv-bann, du kan också skicka ut en förlänglese utan bannen du gav en spelare. Det menas att du skickar ut att bannen ska förlängas och att du inte tycker att en av bann var tillräckligt för det typ av regelbrottet. Du kan också dva bilar, t.ex. En bil buggar eller något. Du kan kicka folk som varningar. Du är alltså en vanlig spelare men att du har Perms som kan hjälpa till och underlätta för staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har tidigare varit servervakt och nu vill jag gärna testa på det igen. Tycker det är roligt att hjälpa till med servern och underlätta för staffs. Det är mestadels därför. Sen att jag varit de förut och vet hur man ska göra i olika situationer osv. Kul att vara något Man har erfarenheter utav.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption finns i många ämnen. Inom polis.
Inom kriminell. Sedan andra yrken.
Här är lite exempel på korruption.
Du är kriminell och ser motparten åka förbi. Han försöker kidnappa dig och du väljer att /kicka så han ej hinner kidnappa.
Annat exenpel" du är polis och rånarna ska gå rån. Du kommer fram till butiken och dvar bilen så han ej kommer där ifrån. De var ej de bästa exemplarna. Men iaf det kan vara allt ifrån att du bannar motparten för att du ska vinna scenariot. Att du revva dig själv i ett skott scenario. Att du dvar någons bil mitt i ett scenario. Eller använder dig utav toggleid för att se var alla är. Finns flertal exempel. Korruption är aldrig okej.

jag sa 24 timmar sedan vill jag du utevklar "Varför vill du bli servervakt på servern?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka