Inaktuell puffenlucke | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffenlucke

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
-22
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? puffenlucke#7452

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit Helper samt Ma förut, skulle gärna vilja testa på det igen. Jag gillar att ta emot medlemskaps ansökningar och ta in framtida medlemmar på servern, Samt att hjälpa nya medlemmar och se till att inte fel personer blir medlemmar på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag är väldigt aktiv av mig. Jag vet hur man bemöter folk i en interjuv samt på forum, tror faktiskt att jag Kommer passa in riktigt bra som ma då jag också har varit de förut.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? När man tar en in en person tycker jag man ska fråga hur personen mår om han är redo för att ta interjuven osv. Man ska vara trevlig mot de som vill bli medlemmar på servern så de får ett bra första intryck.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kommer underlätta och hjälpa alla medlemmar t.ex. om de väntar på interjuv så ska jag vara riktigt snabb med att dra in så de får ett första bra intryck, vara trevlig mot alla och bemöta de med en lugn ton. Jag ska försöka gö så många jag kan blir en bra medlem, rpa seriöst, ha en hög rp nivå samt att ingen med medlem rollen ska hålla på med lall.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem ska kunna alla grundregler och ha rp på en godkänd nivå. Inte springa runt och lalla utan bete sig när *personen* rpar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ska kunna alla regler, jag ska kunna vara lugn i ett samtal, ställa mogna/bra frågor som är seriösa. och Vara lika mot alla som ansöker. Jag ska också veta om att jag bär på en seriös roll.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer vara så aktiv som jag kan men runt 5 timmar på staff arbete per dag om jag inte har helg.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, inte något som jag har på hjärtat just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka