Accepterad puffeluffe | Ban Överklagan [L]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffeluffe

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199637442607/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? puffeluffe

Vem var det som bannade dig? Emil.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.pngimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart arg för jag vart bannad i 3 dagar för slåss för en grabb slog mig och jag slog tillbaka. och då vart jag arg för att jag hade test medlem och då fick jag indraget och jag fattar att han banna mig för jag va dryg jag skulle vilja be om ursäkt det va dumt av mig man ska ha respekt mot människor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart bannad ingame för slåss sen tagga jag han och sa till han massor elaka saker och då vart jag även p bannad från dc för har ingen respekt mot staffs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va en inte en felaktig ban för jag gjorde fel att va dryg mot emil och jag ångrar mig jättemycket det va riktigt dumt av mig att säga såna saker.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för copbait i 1 timme och sen vet jag inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna pratat med emil i discord så skulle vi kunnat rett ut det men jag vallde att va dryg och säga elaka saker och det är inte ok av mig ska inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig va dryga mot staffs och andra människor förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka