Accepterad puffeluffe | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffeluffe

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199637442607/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? puffeluffe

Vem var det som bannade dig? vet ej för jag är bara bannad från dc.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har absolut ingen anning då jag inte begåt något vad jag vet iallfall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tänkte börja rpa på unive rolplay så jag joina eran discord och efter en stund så var dc borta och det stog att jag var bannlyst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig skulle jag säga för jag fick ingen information om vad jag hade gjort och jag vet mycket väll att jag inte hade gjort något.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. jag tog en polis bil en gång och fick 3 dagars ban 2. sen råka jag vdma 2 bilar och fick 3 månaders ban låter lustigt men ja det är 100 procent sant.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skulle kunna gjort något åt det ifall jag visste vad jag vart bannad över men har ingen ide har inte fått någon information om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? såklart ifall jag vet vad jag hade gjort men vet tyvärr inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka