puff is back
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor
Vad är ditt discord namn? Puff
Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 2001
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,Snäll och Lugn
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund är att jobba på postnord. Och mina framtids planer är att bli polis eller busig
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att roleplaya så mycket jag kan och försöka göra servern så rolig för alla som jag kan.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag T.ex blir rånad ska jag Lyssna på det han/hon säger. Och spela som om det var i verkligheten
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men det var inte meningen för jag var lite trött och nervös och då råkade jag säga NPC.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: VDM betyder Vehicle deathmatch Och det betyder att man använder sitt fordon som vapen. RDM står för Random deathmatch det brytwer du mot igenom att döda någon utan anledning
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag sköter mig bra och gör allt för att servern ska vara kul för alla. Och jag bryter aldrig mot regler med mening.
Vad är ditt discord namn? Puff
Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 2001
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,Snäll och Lugn
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund är att jobba på postnord. Och mina framtids planer är att bli polis eller busig
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att roleplaya så mycket jag kan och försöka göra servern så rolig för alla som jag kan.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag T.ex blir rånad ska jag Lyssna på det han/hon säger. Och spela som om det var i verkligheten
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men det var inte meningen för jag var lite trött och nervös och då råkade jag säga NPC.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: VDM betyder Vehicle deathmatch Och det betyder att man använder sitt fordon som vapen. RDM står för Random deathmatch det brytwer du mot igenom att döda någon utan anledning
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag sköter mig bra och gör allt för att servern ska vara kul för alla. Och jag bryter aldrig mot regler med mening.