puff is back
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor
Vad är ditt discord namn? Puff
Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 2001 10 06
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig och lugn
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Victor var väldigt duktig men lite busig i skolan han hade godtagbara kundskaper och nu vill han utbilda sig till polis och rädda liv.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och försöka göra servern så rolig som möjligt för alla.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag till exempel blir rånad måste jag spela med och göra det personen säger och låta rädd som om det var mitt riktiga liv som står på spel.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag råkade säga NPC en gång men jag var trött och tänkte inte efter men jag lärde mig att tänka mer på vad jag säger.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: rdm står för random death match och betyder att man inte får döda någon utan någon anledning. VDM: vdm står för vehicle death match och betyder att man inte får använda sitt fordon som ett vapen.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer spela bra på servern, Göra mitt bästa för att servern ska vara rolig för alla och jag själv kommer att fortsätta spela på denna sjukt bra och roliga servern.
Vad är ditt discord namn? Puff
Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 2001 10 06
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig och lugn
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Victor var väldigt duktig men lite busig i skolan han hade godtagbara kundskaper och nu vill han utbilda sig till polis och rädda liv.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och försöka göra servern så rolig som möjligt för alla.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag till exempel blir rånad måste jag spela med och göra det personen säger och låta rädd som om det var mitt riktiga liv som står på spel.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag råkade säga NPC en gång men jag var trött och tänkte inte efter men jag lärde mig att tänka mer på vad jag säger.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: rdm står för random death match och betyder att man inte får döda någon utan någon anledning. VDM: vdm står för vehicle death match och betyder att man inte får använda sitt fordon som ett vapen.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer spela bra på servern, Göra mitt bästa för att servern ska vara rolig för alla och jag själv kommer att fortsätta spela på denna sjukt bra och roliga servern.