Nekad Pubbis | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pubbis

Icke Medlem
Meddelanden
213
Reaction score
131
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198369115640/

Ditt Hex-ID: 1100001185e8df8

Vad är din discord tagg? Pubbis#0203

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grovt Lallande trots tidigare bans

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag lallade igår kväll som polis, jag tillsammans med en annan som också fick åtgärder lallade med en polis helikopter och slog en kille på fängelset som självförsvar. Killen slog mig och jag gjorde felet att slå tillbaka men vad jag istället skulle gjort var att bruka min tazer och placera personen i fråga i handfängsel. Jag ångrar extremt mycket att jag gjort detta och jag kommer aldrig göra om något liknande, jag förstår Philips perspektiv och syn på hur jag beter mig på nätterna men jag har lärt mig nu och jag hoppas att han förstår det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satte in en kille vid namn FTP, han började slå mig och jag slog tillbaka som självförsvar. Det gick överstyr och vi fortsatte för långt och det blev extremt lalligt. Efter ett tag så var vi på väg därifrån och vi landade av någon anledning helikoptern på fängelsets ute gård. Han hoppade in och sedan tryckte X som fick honom att glida ner på ett rep från helikoptern. Efter det försökte han emote abusa ut ur fängelset men vi stoppade honom och tog tillbaka honom till fängelset. Efter detta låste vi fängelset och loggade ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban och jag förstår Philips perspektiv och anledning att banna mig. Jag har tidigare bannats och fått åtgärder för det och jag tror att Philip tog det som en extra anledning att förlänga banen till en permanent. Jag ångrar att jag gjorde detta och jag skulle aldrig göra om något liknande då jag lärt mig vad det innebär och jag kommer att ta mer ansvar i min RP i framtiden. Jag kommer aldrig att medvetet lalla på Unive igen och jag vill komma tillbaka då jag alltid gillat att rpa på Unive och jag vill inte sluta göra det. Jag kommer se till att jag förbättrar min RP och fokusera på att sticka ut från mängden med hög RP.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannd för OOC 5 dagar. Jag tog lärdom för stunden men glömde snabbt bort mitt fel som också då ledde till mina handlingar igår kväll. Jag skulle ha tagit den banen seriöst och tänkt efter för då hade jag förmodligen inte gjort detta igår. Jag ångrar extremt mycket att jag inte tog den tidigare banen seriöst men jag kommer att ta den här bannen nu på fullaste allvar och jag kommer verkligen att tänka efter innan jag gör något nu i framtiden. Jag har gjort fel och det är jag fullt medveten om och jag förstår Philips perspektiv till 100% men jag ber om en sista chans att visa att jag kan klara av att RPa utan att lalla bryta mot regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter innan jag lallade igår kväll med tanke på att det är lätt att det blir lalligt klockan 7 på morgonen men jag kommer verkligen att tänka till innan jag ens får tanken på att göra det minsta lilla lallandet i framtiden och jag skulle aldrig bryta mot Unives regler igen. Jag skulle ha tänkt på konsekvenserna och skitit fullständigt i att lalla och istället gått och lagt mig så jag aldrig skulle gjort detta. Jag har tänkt på vad jag gjort och jag ångrar det så extremt mycket. Får jag en till chans så kommer jag aldrig att bryta mot reglerna igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka efter innan jag gör något i framtiden för att förebygga regelbrott, hade det varit en ban som går ut hade jag tagit tiden att tänka efter och verkligen veta exakt vad jag gjort fel och stå för det men med tanke på att det är en permanent avstängning skriver jag överklagan. Jag vet också att man inte kan överklaga bans hit och dit men jag har verkligen lärt mig efter min ban den här gången och jag skulle aldrig lalla i framtiden då jag vet vad det innebär och jag ångrar det extremt mycket. Jag hoppas att ni förstår.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka